- 16.09. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 18.09. Webinář: Připravte CATIA & SOLIDWORKS na platformu 3DEXPERIENCE®
- 19.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.09. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 26.09. Odhalte TAJEMSTVÍ efektivity vývojových procesů: seminář MODSIM v Praze je tady!...
- 02.10. Metrologické školení » Metrolog organizace
- 05.10. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 09.10. Metrologické školení » Měření drsnosti povrchu
- 09.10. Metrologické školení » Měření drsnosti povrchu
- 13.11. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
Aktuální články
- GRAITEC vylepšuje řešení produktivity pro Revit
- Dodávka tisíců výrobních dílů během několika hodin
- Winking Studios uvádí GenMotion.AI pro 3D animaci
- Nabídka geodetických DJI dronů
- Řešení syndromu nezdravých budov
- Nový vzdělávací software Philips Genius
- K dispozici je nyní CAM nástroj Cimatron 2025
- Seminář BIM pro investory
CAD na www.SystemOnLine.cz
Kousek metaverse pro každou společnost |
Středa, 30 Listopad 2022 01:33 | |
Pokud jde o virtuální a rozšířenou realitu (VR a AR), koncept metaverse lze aplikovat jak na virtuální, tak na reálný svět. Technologie, jako je virtuální nebo rozšířená realita, si hledají cestu do našeho každodenního života. Případy použití jsou v průmyslu stejně rozmanité jako v zábavním průmyslu. Metaverse nám ukazuje další cíl, ke kterému se mohou firmy přiblížit již dnes. Jeden metaverse nebo několik?Koncept metaverse v podstatě zahrnuje virtuální prostor, v němž se prostřednictvím internetu setkává několik uživatelů, kteří spolu komunikují a komunikují se svým okolím. Dnes jsou definice stejně rozmanité jako jednotlivé přístupy k oživení metaverse. Na základě současných případů použití se nejedná o ucelený virtuální paralelní svět, jak by mohl naznačovat termín metaverse. Jedná se spíše o jednotlivé metaverse, v nichž jsou realizovány jednotlivé herní nebo marketingové projekty. Případy použití metaverse z praxeVezměme si jako příklad továrnu, a zejména výrobu, abychom potenciál metaverse demonstrovali praktičtěji. Bez ohledu na to, zda se jedná o nové plánování nebo úpravu stávajících zařízení, je jedním z prvních kroků plánování uspořádání. To je třeba neustále koordinovat s ohledem na výrobní proces a daný prostor. Pomocí společného virtuálního prostoru, ve kterém se mohou setkat všechny zúčastněné strany bez ohledu na místo, lze 3D plánování koordinovat ještě rychleji, aby byly splněny všechny požadavky. Pokud se virtuální 3D data umístí do reálného prostoru pomocí rozšířené reality, lze nepředvídané problémy sladit s reálným prostředím již v rané fázi. Metaverse pro získávání zákazníkůMetaverse může být použito pro prodej nebo marketing k prezentaci aktuálního CAD plánování přímo ve virtuální místnosti. Poté následuje společná kontrola plánování ve virtuální místnosti. Takto vytvořené metaverse zde odráží budoucí produkci. Metaverse pak lze využít i pro workshopy se zákazníkem, na kterých se plánování společně přizpůsobí konkrétním požadavkům. Obchodní oddělení může mezitím využívat další metaverse jako digitální výstavní platformy, aby přesvědčilo nové zákazníky o svých službách. Nebo bez dalšího přivezou plánovací modely k zákazníkovi a prezentují je přímo v daných prostorách pomocí prohlížeče rozšířené reality. Pomocí metaverse může prodejce přizpůsobit získávání zákazníků zážitku a interaktivitě tím, že prezentuje CAD data, např. pomocí i4 MEETING, přímo ve virtuálním prostoru. Metaverse: Přehled, případy použití a tipy >>
Mohlo by vás zajímat:
|