Partneři Projektu CAD
- 02.09. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 03.09. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 04.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.09. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 08.09. AutoCAD Electrical – základní kurz
- 09.09. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 09.09. Trimble SketchUp – základní kurz
- 11.09. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 15.09. Autodesk Maya – úvod do 3D
- 15.09. Blender – pokročilé materiály a renderování
Aktuální články
- Nové pracovní desktopy Dell Pro Max
- Pozvánka na konferenci IT FORUM 2025
- Technology Days 2025 startují už 16. září
- Už je to skoro tady – představuje se Lumion Cloud
- Digitální dvojče dálnice D4 a správa silniční infrastruktury
- Pozvánka na 10. ročník konference BIM Open 2025
- Nejsilnější přenosný laser v Evropě vznikl na FEL ČVUT
- HTC představuje lehoučké AI brýle VIVE Eagle
Kousek metaverse pro každou společnost |
Středa, 30 Listopad 2022 01:33 | |
Jeden metaverse nebo několik?Koncept metaverse v podstatě zahrnuje virtuální prostor, v němž se prostřednictvím internetu setkává několik uživatelů, kteří spolu komunikují a komunikují se svým okolím. Dnes jsou definice stejně rozmanité jako jednotlivé přístupy k oživení metaverse. Na základě současných případů použití se nejedná o ucelený virtuální paralelní svět, jak by mohl naznačovat termín metaverse. Jedná se spíše o jednotlivé metaverse, v nichž jsou realizovány jednotlivé herní nebo marketingové projekty. Případy použití metaverse z praxeVezměme si jako příklad továrnu, a zejména výrobu, abychom potenciál metaverse demonstrovali praktičtěji. Bez ohledu na to, zda se jedná o nové plánování nebo úpravu stávajících zařízení, je jedním z prvních kroků plánování uspořádání. To je třeba neustále koordinovat s ohledem na výrobní proces a daný prostor. Pomocí společného virtuálního prostoru, ve kterém se mohou setkat všechny zúčastněné strany bez ohledu na místo, lze 3D plánování koordinovat ještě rychleji, aby byly splněny všechny požadavky. Pokud se virtuální 3D data umístí do reálného prostoru pomocí rozšířené reality, lze nepředvídané problémy sladit s reálným prostředím již v rané fázi. Metaverse pro získávání zákazníkůMetaverse může být použito pro prodej nebo marketing k prezentaci aktuálního CAD plánování přímo ve virtuální místnosti. Poté následuje společná kontrola plánování ve virtuální místnosti. Takto vytvořené metaverse zde odráží budoucí produkci. Metaverse pak lze využít i pro workshopy se zákazníkem, na kterých se plánování společně přizpůsobí konkrétním požadavkům. Obchodní oddělení může mezitím využívat další metaverse jako digitální výstavní platformy, aby přesvědčilo nové zákazníky o svých službách. Nebo bez dalšího přivezou plánovací modely k zákazníkovi a prezentují je přímo v daných prostorách pomocí prohlížeče rozšířené reality. Pomocí metaverse může prodejce přizpůsobit získávání zákazníků zážitku a interaktivitě tím, že prezentuje CAD data, např. pomocí i4 MEETING, přímo ve virtuálním prostoru. Metaverse: Přehled, případy použití a tipy >>
Mohlo by vás zajímat:
|