Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
- 05.07. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.07. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 10.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 10.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 14.07. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop dynamické komponenty
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop práce s terénem
- 21.07. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 23.07. Autodesk Inventor – základní kurz
- 28.07. Trimble SketchUp – základní kurz
Aktuální články
- Dassault Systèmes a Patrick Jouin představili Ta.Tamu
- FAB25 Czechia – Brno 4. až 7. července 2025
- ENCY World Conference 2025: Světové setkání ENCY komunity
- Ohlédnutí za Advanced Engineering TechDay 2025
- Import mapy technické infrastruktury z DTM ČR
- Maker tábory pro děti – kreativita, technika a zábava
- Podejte návrh na přednášku pro BIM OPEN 2025
- MapFactor Navigator 25 s aktualizovanými offline mapami a vylepšenou možností integrace
Návrhy revolučních plavidel se softwarem od Autodesku |
Úterý, 19 Červenec 2011 08:27 | |
Project Torpedalo Dva konstruktéři výrobce aut Bentley Motors staví pedály poháněnou loď, která se zúčastní závodu přes Atlantický oceán, s cílem získat prostředky pro asociaci Motor Neurone Disease Association a britskou nadaci Make-A-Wish Foundation. Tým Project Torpedalo využívá produkty Autodesk Inventor, Autodesk Alias Design, Autodesk Maya a Autodesk Showcase k návrhu, vizualizaci a simulaci lodi vytvořené z uhlíkových vláken, jež bude soutěžit v rámci závodu Woodvale Challenge Atlantic Rowing Race 2011. „Celý projekt je příkladem digitálního prototypování v akci,“ říká Mike Sayer, konstruktér týmu. „Pracovali jsme s celou sadou softwarových aplikací Autodesk, abychom mohli navrhnout a zkonstruovat plavidlo bez nutnosti postavit fyzický model. Museli jsme vzít v úvahu ergonomii, hydrodynamiku a všechny druhy proměnných, abychom měli jistotu, že výsledkem bude loď dostatečně pevná, rychlá, relativně pohodlná a samozřejmě bezpečná.” Přečtěte si více na stránkách Dexigner a Professional Engineering. Hawkes Ocean Technologies
Mohlo by vás zajímat:
|