POINT.X (2018-19)
Google překladač: English Deutsch

StreamTech.tv

streamtech tv-logo

HP a DreamWorks posouvají hranice digitální animace

Čtvrtek, 29 Listopad 2012 13:39

Tags: Animace | DreamWorks

LP_1248Společnosti HP a DreamWorks Animation SKG dokončily zatím poslední kapitolu svého dlouhodobého úspěšného partnerství při společné tvorbě rodinného filmu Legendární parta (původní název Rise of the Guardians). Podobně jako předchozí filmové tituly z dílen DreamWorks Animation posouvá i Legendární parta hranice digitální animace opět o kus dál. K docílení dosud nejpropracovanějších vizuálních efektů v oboru animovaného filmu využilo studio DreamWorks Animation služby, produkty a technologie konvergované infrastruktury HP. Jednalo se o cloudová řešení HP Cloud Services, pracovní stanice HP Z Workstations, LCD monitory HP DreamColor, síťové prvky HP Networking, serverová řešení HP ProLiant, tiskové služby HP Managed Print Services a zdroje pro tvorbu digitálního obrazu na základě počítačového modelu (digitální rendering).
Dytron

Filmové studio DreamWorks Animation využívá technologie HP během celého produkčního cyklu – počínaje vytvářením postav, přes detailní animaci scén, až po zpracování obrovských objemů dat. Během uplynulých let hrály technologie HP klíčovou roli při vytváření nejúspěšnějších animovaných filmů DreamWorks Animation, včetně „kasovních trháků" Shrek, Jak vycvičit draka, Kung Fu Panda, Madagaskar nebo Kocour v botách.

Zajímavá fakta o filmu Legendární parta:

  • Renderovací farma DreamWorks Animation, která se nacházela na třech různých lokacích, je historicky nejvýkonnějším řešením pro studiovou produkci.
  • Při vytváření filmu Legendární parta byly použity pevné disky s více než 250 terabajty úložného prostoru.
  • 97minutový snímek Legendární parta se skládá z více než 130 000 samostatných, počítačově generovaných snímků.
  • Tvorba Legendární party si vyžádala více než 65 milionů hodin generování scén.
  • Mezi komplikované a velmi okouzlující speciální efekty patří písek; je totiž tvořen z velkého množství samostatných bodů. K vytvoření obrazců z písku v rámci jedné scény je zapotřebí miliarda těchto částic.

Mohlo by vás zajímat:
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit