Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 15.12. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 15.12. Autodesk Inventor – kurz iLogic
- 18.12. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 18.12. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 18.12. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
Aktuální články
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
- BCN3D představuje tiskárnu Omega I60 G2
- Eagle Point a Bentley spolupracují na AEC školeních
- Aplikace Robot Calibration Helper pro uživatele ENCY Robot
- Nová generace robotů Epson SCARA Spider – RS4-C a RS6-C
- AXIOM TECH představuje Solid Edge 2026
Přikrývky v letadlech BA signalizují nálady cestujících |
| Středa, 02 Červenec 2014 10:57 |
|
Přikrývka by se v budoucnu mohla stát neocenitelným pomocníkem především pro palubní personál aerolinek, který tak bude přesně vědět, kdy je jejich zákazník nespokojený a co mu naopak dělá radost. Na to, jak „šťastná přikrývka“ funguje, se podívejte na následujícím videu: |










British Airways začala jako první letecká společnost na palubách svých letounů testovat hi-tech přikrývky. Jsou vyrobené ze speciálních optických vláken, která snímají mozkové vlny. Ty jsou pak přeneseny do povrchu pokrývky, která se zbarví podle aktuální nálady cestujícího: do modra v případě maximálního pohodlí, nebo do červených odstínů v případě nekomfortních pocitů. Účelem těchto přikrývek je podle emočního rozpoložení cestujících přizpůsobit formu palubního servisu konkrétnímu zákazníkovi a přispět tak k vyššímu pohodlí během letu.