Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
- 09.06. Autodesk 3DS MAX – kurz
- 09.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 12.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 12.06. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 16.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 16.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 23.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 25.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
Aktuální články
- Eurocom uvádí na trh pracovní stanici Nightsky RX515
- Virtuální realita při návrhu interiérů ve žďárské SPŠ
- UltiMaker S6: cenově dostupný, vysoce výkonný 3D tisk
- Corpis Maps s FLOWii – nový rozměr řízení byznysu
- Sympozium OPEN MIND Sales & Tech 2025
- Konference HERITAGE BIM 2025 a BIM DAY 2025
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 7. díl
- Staňte se přednášejícím na BIM OPEN 2025 v Ostravě
Průzkum českých a slovenských uživatelů ZWCADu |
Středa, 09 Červenec 2014 16:20 | |
Z oslovených zákazníků poslalo odpověď přibližně 20 % všech uživatelů ZWCADu. Na základě této odezvy se firma Techsoft ve spolupráci se společností ZWSOFT zaměří na zlepšení funkčnosti a zabezpečení ještě vyšší spokojenosti zákazníků s řešeními postavenými na ZWCADu. Zákazníci ZWCADu nejvíce oceňují následující vlastnosti ZWCADu
Výše uvedené nejvíce oceňované vlastnosti představují 93,8 % všech odpovědí. Zákazníkům ZWCADu nejvíce při práci překážejí následující vlastnosti ZWCADu
Výše uvedené nejrušivější vlastnosti představují 65,12 % všech odpovědí. Výsledky po analýze V tom, co uživatelům v ZWCADu nejvíce vadí, se shodlo minimum uživatelů – prakticky jen 4 vlastnosti mírně překročily 5% hranici. Je tedy zřejmé, že není registrován žádný zásadní nedostatek, a jedná se v drtivé většině pouze o drobné běžné provozní problémy různého druhu a různého původu. Pozn1: Zákazníci často uváděli více než jeden faktor a tedy procentuální součet nemůže být 100 %.
Mohlo by vás zajímat:
|