Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 30.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 03.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
Aktuální články
- MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení
- ARCHICAD 29 „BIMování“ prakticky a jednoduše
- Nová multifunkční hala v Brně bude T-Mobile ARENA
- Umělá inteligence mění engineering
- Zjednodušení švýcarského obrábění v SOLIDWORKS
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 9. díl
- ALLPLAN 2026: Vyšší produktivita, přesnost a spolupráce od návrhu po realizaci
- Bentley Systems posouvá umělou inteligenci v oblasti infrastruktury
NeoAxis 3D Engine dospěl do verze 2.2 |
| Čtvrtek, 21 Srpen 2014 16:15 | |
|
Přidány byly příkazy RenderableCurve pro vykreslení křivek podle tloušťky a materiálu a ParticleSystemSource.type pro přidání částic do mapy. Dalšími novinkami jsou podpora WPF, podpora D3DImage, provázanost s DirectX a Direct3D (D3D) povrchy, a vylepšení ve PhysX, kde byla přidána podpora kinematických těl a nové příkazy. Dalších úprav se dočkala animace stromů a opraveny byly chyby ve zvuku, dávkách materiálu nebo v mapovém editoru.
Mohlo by vás zajímat:
|










Společnost NeoAxis Group vydala novou verzi 2.2 univerzálního integrovaného prostředí pro vývoj 3D projektů NeoAxis 3D Engine. Software je zdarma a umožňuje vytvářet projekty všech typů i složitostí. Dá se využít při vytváření video her, simulátorů, virtuální reality nebo vizualizačního softwaru. Obsahuje kompletní sadu nástrojů pro rychlý a logický vývoj moderních 3D projektů. V nové verzi jsou vylepšeny možnosti tvorby postav, kdy byl zcela přepracován kód a přidána možnost krčení se, v mapovém editoru přibyl nástroj pro profilování a tvarování, jenž poskytuje podrobné informace o komponentách enginu, využití zdrojů a statistiky renderování.
