Aktuální články
- Mobilní GIS - aplikace do terénu
- Pětirychlostní 10GBASE-T síťová karta pro NAS nebo PC
- Ultra vysokorychlostní externí SSD disk od Verbatimu
- Výkonná nabíječka YENKEE až pro pět zařízení
- Tablet Panasonic pro odvětví s nebezpečím výbuchu
- Nová bezzrcadlovka EOS M50 s rozlišením 4K
- PanzerGlass nabízí krycí skla pro ochranu soukromí
NeoAxis 3D Engine dospěl do verze 2.2 |
Čtvrtek, 21 Srpen 2014 16:15 | |
Přidány byly příkazy RenderableCurve pro vykreslení křivek podle tloušťky a materiálu a ParticleSystemSource.type pro přidání částic do mapy. Dalšími novinkami jsou podpora WPF, podpora D3DImage, provázanost s DirectX a Direct3D (D3D) povrchy, a vylepšení ve PhysX, kde byla přidána podpora kinematických těl a nové příkazy. Dalších úprav se dočkala animace stromů a opraveny byly chyby ve zvuku, dávkách materiálu nebo v mapovém editoru.
Mohlo by vás zajímat:
|