Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.01. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 07.01. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 12.01. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 13.01. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 13.01. Trimble SketchUp – základní kurz
Aktuální články
- Pozvánka na Leica Tour 2026
- Hexagon představuje integraci nástrojů na cloudu
- DMG doplní CNC stroje o Mastercam pro postprocesing
- Nové technologie, materiály a digitální nástroje mění stavebnictví
- Chytřejší brusný kotouč se prosazuje
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
Modely lidí vytváří HumanCAD už ve verzi 3.0 |
| Úterý, 18 Listopad 2014 12:41 | |
|
Dále pak také nastavitelné vidění čípky sítnice, nové binokulární vidění nebo nové funkce pro přídavný modul Advanced Feature Set (AFS): detekce kolizí, vylepšené modelování ruky, oblast tepelné pohody. První verze řady ManneQuin/HumanCAD byla vydána v roce 1990.
Mohlo by vás zajímat:
|










Společnost NexGen vydává HumanCAD 3.0, nejnovější verzi platformy pro digitální modelování lidských postav. HumanCAD vytváří modely lidí ve 3D prostředí s mnoha možnostmi analýz ergonomických a lidských faktorů. HumanCAD také pomáhá vytvářet produkty nebo návrhy pracovišť podle toho, kam lidé různých velikostí mohou vidět, kam dosáhnout nebo zvednout. Novinkami ve verzi 3.0 jsou např. nový modul dětské figuríny s více možnostmi algoritmů kůže podle data, vylepšené nástroje pro IK (inverzní kinematika), umožňující kliknout na končetiny figuríny a zjistit, zda by dosáhla na určené místo.