Karat
CAD - online trafika
Google překladač: English Deutsch
Dytron
SolidWorks

StreamTech.tv

streamtech tv-logo

Ignorujete sociální média?

Středa, 16 Prosinec 2015 17:12

Tags: Analýza | Donath Business & Media | Firmy | Jednotlivci | PR agentura | Sítě | Sociální | Využívání

Pruzkum-mezi-komunikatory-1551Pak nejspíš neděláte dobře. Význam sociálních sítí i blogů pro firmy a organizace meziročně vzrostl, přesto některé velké podniky sociální média nadále ignorují. Vyplývá to z výsledků dotazování mezi 207 marketingovými a PR odborníky, které ve dnech 5. až 20. listopadu provedla agentura Donath Business & Media (DBM) ve spolupráci s poradenskou agenturou MR. Think (Market Research Think). Většina respondentů (56,9 %) uvedla, že se meziročně význam sociálních sítí ve sféře jejich zájmu zvýšil. Důležitost blogosféry vzrostla pro 31,5 % firem.

Cegra - Graphisoft ARCHICAD 22

Denně sociální sítě monitoruje více než polovina (52,0 %) firem a blogy/videoblogy více než desetina (11,9 %). Je překvapením, že sociální sítě vůbec nikdy nesleduje 20,6 % respondentů, u blogosféry je to dokonce 50,8 %.
Sociální sítě mají podstatný význam pro 65,1 % firem a organizací, blogosféra je důležitá jen pro 26,7 %. Na sociálních sítích komunikuje 79,0 % podniků a organizací, zastoupených v průzkumu. Blogery oslovuje jen 27,6 % z nich a jejich struktura odpovídá vnímání blogerů podle předchozího výzkumu Blogbarometr™ 2015. Jedná se především o firmy ze sektoru FMCG, služby, maloobchod a organizace, které jsou aktivní v kultuře.
Průzkum byl realizován jako doplněk širšího projektu IPREX Blogbarometer 2015, který je zaměřen na názory blogerek a blogerů. Podle letošních výsledků se meziročně projevila v české blogosféře vyšší aktivita firem. Tento závěr byl testován dotazováním komunikačních odborníků z podnikového a veřejného sektoru. Většina respondentů (61,5 %) byla z firem a organizací nad 250 zaměstnanců.

Podrobné výsledky jsou uvedeny ve zprávě PR agentury Donath Business & Media.


Mohlo by vás zajímat:
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit