Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
- 14.10. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 15.10. ATCx Praha 2024
- 17.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.11. AutoCAD - základní kurz
- 11.11. Autodesk Inventor – základní kurz
- 13.11. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
- 14.11. AutoCAD - kurz pro středně pokročilé
- 20.11. Metrologické školení » Metrologie v praxi I + II (bez ubytování)
- 20.11. Metrologické školení » Metrologie v praxi I + II (s ubytováním)
Aktuální články
- Den s virtuální realitou
- Začíná MSV 2024 v Brně
- Altair připravuje celosvětovou studentskou soutěž
- Reálná praxe v projektování s nástroji Eplan
- Velkoplošný 42,5palcový 4K monitor EIZO s USB-C
- Odolný tablet TOUGHBOOK G2 s umělou inteligencí
- ANCA a Tetralytix – virtuální návrhy řezných nástrojů
- Procesní kontrola integrovaná s obráběcími stroji
CAD na www.SystemOnLine.cz
NICOM – nástroje pro virtuální realitu – Maya, Maya LT |
Pátek, 19 Únor 2016 08:14 | |
S virtuální realitou se v současné době setkáváme téměř všude, od her pro mobilní telefony, počítače a herní konzole až po virtuální prohlídky všeho druhu a připravit správně kvalitní obsah je pro výsledný dojem naprosto nezbytné. Nástrojů pro přípravu modelů, scén a animací je v současné době nepřeberné množství a programy od Autodesku jsou samozřejmě mezi nimi. Ačkoliv tvorba virtuálních prostředí vyžaduje řadu zkušeností, k vytvoření jednoduchého virtuálního světa jsou po technické stránce zapotřebí v podstatě dvě věci, dva nástroje, 3D program a herní prostředí (Game engine). Naprostá většina polygonálně založených 3d programů (např. Maya, 3ds Max, Modo nebo Blender) si s tvorbou takového prostředí hravě problémů poradí. Kupříkladu Maya LT je k tomuto přímo předurčena a Autodesk ve snaze přiblížit se nezávislým vývojářům nabízí tuto verzi za více než příznivých podmínek spolu s vlastním herním enginem Stingray v ceně. Jaký je ty rozdíl mezi Mayou a Mayou LT? Ve verzi LT chybí většina nástrojů určeným pro filmový průmysl jako jsou pokročilé možnosti renderování (např. Mental Ray), sada kompozičních nástrojů a dynamické efekty. Klasická Maya samozřejmně obsahuje veškeré nástroje pro tvorbu her i filmů a je tedy více než vhodná pro tvorbu viruálních světů. Ucelený úvod do světa 3d v Mayi můžete prožít na kurzu NICOM: Autodek Maya – základní kurz. Zdroj obrázků: Autodesk
Mohlo by vás zajímat:
|