Aktuální články
- Pokrytí nabíjecích stanic v Sygic GPS Navigation
- Eaton se zúčastní Stavebního veletrhu on-line
- Siemens představuje novou funkci Simatic Robot Library
- Nové monitory Dell pro pohodlnou práci
- Vyšší produktivita nových počítačů HP
- Dronald poradí s registrací a pravidly pro létání dronů
- Kompaktní rotační chapadlový modul EHMD od Festa
- T-MAPY v roce 2020
T+T Technika a trh
NICOM – nástroje pro virtuální realitu – Maya, Maya LT |
Pátek, 19 Únor 2016 08:14 | |
Naprostá většina polygonálně založených 3d programů (např. Maya, 3ds Max, Modo nebo Blender) si s tvorbou takového prostředí hravě problémů poradí. Kupříkladu Maya LT je k tomuto přímo předurčena a Autodesk ve snaze přiblížit se nezávislým vývojářům nabízí tuto verzi za více než příznivých podmínek spolu s vlastním herním enginem Stingray v ceně. Jaký je ty rozdíl mezi Mayou a Mayou LT? Ve verzi LT chybí většina nástrojů určeným pro filmový průmysl jako jsou pokročilé možnosti renderování (např. Mental Ray), sada kompozičních nástrojů a dynamické efekty. Klasická Maya samozřejmně obsahuje veškeré nástroje pro tvorbu her i filmů a je tedy více než vhodná pro tvorbu viruálních světů. Ucelený úvod do světa 3d v Mayi můžete prožít na kurzu NICOM: Autodek Maya – základní kurz. Zdroj obrázků: Autodesk
Mohlo by vás zajímat:
|