Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
- 09.06. Autodesk 3DS MAX – kurz
- 09.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 12.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 12.06. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 16.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 16.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 23.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 25.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
Aktuální články
- Eurocom uvádí na trh pracovní stanici Nightsky RX515
- Virtuální realita při návrhu interiérů ve žďárské SPŠ
- UltiMaker S6: cenově dostupný, vysoce výkonný 3D tisk
- Corpis Maps s FLOWii – nový rozměr řízení byznysu
- Sympozium OPEN MIND Sales & Tech 2025
- Konference HERITAGE BIM 2025 a BIM DAY 2025
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 7. díl
- Staňte se přednášejícím na BIM OPEN 2025 v Ostravě
ČVUT představí na MSV letoun, kolo a mikroelektrárnu |
Pátek, 30 Září 2016 12:32 | |
Prvním z exponátů bude ultralehký letoun s dmychadlovým pohonem UL – 39 Albi týmu Roberta Theinera. Ultralight je unikátní jedinečným konceptem v dané kategorii i použitými materiály a technologií výroby. Jde o zatím jediný celokompozitový letoun v České republice, vyrobený z uhlíkových prepregů v autoklávu. Stroj je primárně určen pro sportovní létání, které má zároveň pilotovi nabízet pocit z letu proudovým letadlem. Svou práci představí také tým Fakulty strojní ČVUT pod vedením prof. Milana Růžičky, který vyvíjí optimalizaci rámů z uhlíkového kompozitu s využitím vysokomodulových karbonových vláken. Jejich tuhost může být při poloviční hmotnosti více než dvojnásobná, ve srovnání s ocelí. Rámy jsou vyráběny technologií řízeného navíjení trubek a jejich spojováním, lepením a ovinem ve firmě Compo Tech PLUS. Výsledkem této optimalizace je snížení hmotnosti rámu při zachování potřebných jízdních vlastností a požadované tuhosti, pevnosti a životnosti bicyklu.
Mohlo by vás zajímat:
|