Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 22.09. Blender - úvod do 3D
- 22.09. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 24.09. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 24.09. Webinář: PLM platforma 3DEXPERIENCE jako páteř digitální transformace
- 24.09. Webinář Systémové simulace potrubních a chladících systémů
- 25.09. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
- 26.09. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 26.09. Autodesk Inventor – kurz iLogic
- 29.09. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 29.09. Unreal Engine – vizualizace
Aktuální články
- První informace k programu Konference GIS Esri v ČR
- Nový stavební svět – 3D tisk, drony, data a digitalizace
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 8. díl
- Pozvánka na konferenci BIM DAY 2025
- VARS BRNO představuje CleveRA Car
- Pozvánka na webinář Simulace sypkých hmot
- DN Solutions & HELLER – silní partneři spojují síly
- Sleva 30 % na poslední místa BIM Open 2025
ČVUT představí na MSV letoun, kolo a mikroelektrárnu |
Pátek, 30 Září 2016 12:32 | |
Prvním z exponátů bude ultralehký letoun s dmychadlovým pohonem UL – 39 Albi týmu Roberta Theinera. Ultralight je unikátní jedinečným konceptem v dané kategorii i použitými materiály a technologií výroby. Jde o zatím jediný celokompozitový letoun v České republice, vyrobený z uhlíkových prepregů v autoklávu. Stroj je primárně určen pro sportovní létání, které má zároveň pilotovi nabízet pocit z letu proudovým letadlem. Svou práci představí také tým Fakulty strojní ČVUT pod vedením prof. Milana Růžičky, který vyvíjí optimalizaci rámů z uhlíkového kompozitu s využitím vysokomodulových karbonových vláken. Jejich tuhost může být při poloviční hmotnosti více než dvojnásobná, ve srovnání s ocelí. Rámy jsou vyráběny technologií řízeného navíjení trubek a jejich spojováním, lepením a ovinem ve firmě Compo Tech PLUS. Výsledkem této optimalizace je snížení hmotnosti rámu při zachování potřebných jízdních vlastností a požadované tuhosti, pevnosti a životnosti bicyklu.
Mohlo by vás zajímat:
|