Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
- 10.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 10.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 14.07. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop dynamické komponenty
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop práce s terénem
- 21.07. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 23.07. Autodesk Inventor – základní kurz
- 28.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 28.07. Blender – pokročilé materiály a renderování
- 28.07. Unreal Engine – vizualizace
Aktuální články
- Mastercam 2026 obsahuje funkce CAM Intelligence s AI
- Z UNITED GRINDING Group a GF Machining Solutions se stává UNITED MACHINING SOLUTIONS
- Proti proudu času: Švýcarští inženýři závodí o záchranu poškozené přehrady
- Dassault Systèmes a Patrick Jouin představili Ta.Tamu
- FAB25 Czechia – Brno 4. až 7. července 2025
- ENCY World Conference 2025: Světové setkání ENCY komunity
- Ohlédnutí za Advanced Engineering TechDay 2025
- Import mapy technické infrastruktury z DTM ČR
ČVUT představí na MSV letoun, kolo a mikroelektrárnu |
Pátek, 30 Září 2016 12:32 | |
Prvním z exponátů bude ultralehký letoun s dmychadlovým pohonem UL – 39 Albi týmu Roberta Theinera. Ultralight je unikátní jedinečným konceptem v dané kategorii i použitými materiály a technologií výroby. Jde o zatím jediný celokompozitový letoun v České republice, vyrobený z uhlíkových prepregů v autoklávu. Stroj je primárně určen pro sportovní létání, které má zároveň pilotovi nabízet pocit z letu proudovým letadlem. Svou práci představí také tým Fakulty strojní ČVUT pod vedením prof. Milana Růžičky, který vyvíjí optimalizaci rámů z uhlíkového kompozitu s využitím vysokomodulových karbonových vláken. Jejich tuhost může být při poloviční hmotnosti více než dvojnásobná, ve srovnání s ocelí. Rámy jsou vyráběny technologií řízeného navíjení trubek a jejich spojováním, lepením a ovinem ve firmě Compo Tech PLUS. Výsledkem této optimalizace je snížení hmotnosti rámu při zachování potřebných jízdních vlastností a požadované tuhosti, pevnosti a životnosti bicyklu.
Mohlo by vás zajímat:
|