Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
- 30.05. Unreal Engine – vizualizace
- 31.05. Autodesk Maya – úvod do 3D
- 31.05. Metrologické školení » Metrolog organizace
- 01.06. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 01.06. Autodesk Inventor Tooling – vstřikování a návrh plastových forem
- 01.06. Webinář: Ziskovost výroby dělá plán! Jak plánují lídři?
- 01.06. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní nábrhy)
- 05.06. Autodesk Inventor – kurz iLogic
- 05.06. Trimble Sketchup – workshop dynamické komponenty
Aktuální články
- Nový laserový 3D skener Trimble X9
- UltiMaker uvádí na trh 3D tiskárnu Method XL
- Nová řada tiskáren Canon Arizona 1300 s technologií FLOW
- Munro uvádí SUV elektromobil MK_1 Pick-Up
- Pozvánka na Konferenci GIS Esri v ČR 2023
- Nejnovější pracovní stanice Lenovo posouvají limity
- TopSolid'Steel – Komplexní řešení pro design a výrobu v kovoobráběcím průmyslu.
- Italdesign využívá technologii Stratasys 3DFashion
CAD na www.SystemOnLine.cz
ČVUT představí na MSV letoun, kolo a mikroelektrárnu |
Pátek, 30 Září 2016 12:32 | |
Prvním z exponátů bude ultralehký letoun s dmychadlovým pohonem UL – 39 Albi týmu Roberta Theinera. Ultralight je unikátní jedinečným konceptem v dané kategorii i použitými materiály a technologií výroby. Jde o zatím jediný celokompozitový letoun v České republice, vyrobený z uhlíkových prepregů v autoklávu. Stroj je primárně určen pro sportovní létání, které má zároveň pilotovi nabízet pocit z letu proudovým letadlem. Svou práci představí také tým Fakulty strojní ČVUT pod vedením prof. Milana Růžičky, který vyvíjí optimalizaci rámů z uhlíkového kompozitu s využitím vysokomodulových karbonových vláken. Jejich tuhost může být při poloviční hmotnosti více než dvojnásobná, ve srovnání s ocelí. Rámy jsou vyráběny technologií řízeného navíjení trubek a jejich spojováním, lepením a ovinem ve firmě Compo Tech PLUS. Výsledkem této optimalizace je snížení hmotnosti rámu při zachování potřebných jízdních vlastností a požadované tuhosti, pevnosti a životnosti bicyklu.
Mohlo by vás zajímat:
|