Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
- 10.11. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
- 11.11. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 11.11. Trimble SketchUp – základní kurz
- 13.11. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 13.11. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 18.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 18.11. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 18.11. Školení pro metrology - Měření tvrdosti kovových materiálů
- 19.11. Školení pro metrology - Metrolog organizace
Aktuální články
- HSF System automatizuje projekční procesy pomocí BIM a umělé inteligence
- Simulace proudění a její prezentace pomocí VR
- Nová verze čteček čárových kódů WEROCK Rockscan PX3000
- Creaform rozšiřuje nabídku o řadu HandySCAN 3D|PRO
- Zoner Studio vylepšuje každodenní práci s fotkami
- VARS dodal Vysočině digitální systém správy silnic
- Navrhni si svou firmu s využitím PLM, BIM a VR
- Creaform uvedl skenery HandySCAN 3D|EVO Series
ČVUT představí na MSV letoun, kolo a mikroelektrárnu |
| Pátek, 30 Září 2016 12:32 | |
|
Prvním z exponátů bude ultralehký letoun s dmychadlovým pohonem UL – 39 Albi týmu Roberta Theinera. Ultralight je unikátní jedinečným konceptem v dané kategorii i použitými materiály a technologií výroby. Jde o zatím jediný celokompozitový letoun v České republice, vyrobený z uhlíkových prepregů v autoklávu. Stroj je primárně určen pro sportovní létání, které má zároveň pilotovi nabízet pocit z letu proudovým letadlem.
Svou práci představí také tým Fakulty strojní ČVUT pod vedením prof. Milana Růžičky, který vyvíjí optimalizaci rámů z uhlíkového kompozitu s využitím vysokomodulových karbonových vláken. Jejich tuhost může být při poloviční hmotnosti více než dvojnásobná, ve srovnání s ocelí. Rámy jsou vyráběny technologií řízeného navíjení trubek a jejich spojováním, lepením a ovinem ve firmě Compo Tech PLUS. Výsledkem této optimalizace je snížení hmotnosti rámu při zachování potřebných jízdních vlastností a požadované tuhosti, pevnosti a životnosti bicyklu.
Mohlo by vás zajímat:
|









3. do 7. října se České vysoké učení technické v Praze představí na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně. Univerzitu bude zastupovat zejména Fakulta strojní, která přiveze to nejlepší ze svého oboru. Expozici ČVUT najdete v Pavilonu Z na stánku 92. Otevřena bude ve dnech 3. až 6. října od 9.00 do 18.00 hodin a 7. října od 9.00 do 16.00 hodin. Exponáty Fakulty strojní ČVUT prezentují projekty realizované v rámci spolupráce fakulty s firmami. Dokumentují možnosti pracovat na vlastních projektech, které se studentům na fakultě otvírají.
