- 16.09. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 18.09. Webinář: Připravte CATIA & SOLIDWORKS na platformu 3DEXPERIENCE®
- 19.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.09. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 26.09. Odhalte TAJEMSTVÍ efektivity vývojových procesů: seminář MODSIM v Praze je tady!...
- 02.10. Metrologické školení » Metrolog organizace
- 05.10. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 09.10. Metrologické školení » Měření drsnosti povrchu
- 09.10. Metrologické školení » Měření drsnosti povrchu
- 13.11. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
Aktuální články
- Zvýšení flexibilního uspořádání továrny ve fázi návrhu
- Urychlí software pro vibroakustickou simulaci inovace?
- Nová kompaktní 64palcová signage tiskárna Epson
- ENCY – nová značka na CAD/CAM trhu
- GRAITEC vylepšuje řešení produktivity pro Revit
- Dodávka tisíců výrobních dílů během několika hodin
- Winking Studios uvádí GenMotion.AI pro 3D animaci
- Nabídka geodetických DJI dronů
CAD na www.SystemOnLine.cz
FLIR a ANSYS partnery pro autonomní vozidla |
Středa, 08 Leden 2020 15:47 | |
Společnosti FLIR Systems a ANSYS spolupracují na poskytování schopností detekce nebezpečí pro budoucí asistované řízení a autonomní vozidla (AV) – posilující schopnost výrobců automobilů zajišťovat vyšší bezpečnost vozidel. Díky technické spolupráci integruje FLIR Systems plně fyzický teplotní senzor do špičkového ANSYSsimulátoru jízdy, který bude modelovat, testovat a ověřovat vzorky termálních kamer v ultra realistickém virtuálním světě. Současné AV senzory a pokročilé asistenční systémy pro řidiče (ADAS) nemohou spolehlivě identifikovat objekty ve tmě a při smogu, nepříznivém počasí, stínech a slunečním záření. Termální kamery však za těchto podmínek mohou účinně detekovat a klasifikovat objekty. Integrace teplotního senzoru FLIR Systems do ANSYS Vrxperience umožní konstruktérům simulovat tisíce scénářů jízdy během miliónu mil za pouhé dny a redukovat fyzické prototypy. Inženýři mohou také simulovat neobvyklé a obtížné scénáře, ve kterých dominují tepelné podmínky, včetně střetů se zvěří a rozlišování chodců od ostatních objektů na vozovce v prostředí s nízkým kontrastem. Nové řešení ADAS zkrátí OEM dobu vývoje optimalizací umístění termálních kamer pro použití v systémech, jako je automatické nouzové brzdění (AEB) a v budoucích AV pro kritické hledisko detekce chodců.
Mohlo by vás zajímat:
|