Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 16.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 20.10. Autodesk Inventor – základní kurz
- 21.10. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 21.10. Školení pro metrology - Příprava na metrologický audit
- 22.10. Školení pro metrology - Minimalizace chyb v metrologii
- 23.10. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.10. Autodesk Maya – pokročilé techniky modelování
- 23.10. ATCx Digital Twin 2025
- 23.10. Objevte nový přístup k 3D modelování s 3DEXPERIENCE CATIA
- 24.10. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
Aktuální články
- Představení programu Konference GIS Esri v ČR
- Správa železnic vstupuje do czBIM – buildingSMART ČR
- Kompletní služby OPEN MIND: software a implementace
- Seznamte se s ENCY 2.0: zcela nová verze
- SIMULIA Days 2025
- Retrofity Siemens otevírají starším strojům cestu do digitální budoucnosti
- Looq AI je nyní kompatibilní s Trimble Business Center
- Workshop: CAD/BIM pasport – jak na to?
FLIR a ANSYS partnery pro autonomní vozidla |
Středa, 08 Leden 2020 15:47 | |
Termální kamery však za těchto podmínek mohou účinně detekovat a klasifikovat objekty. Integrace teplotního senzoru FLIR Systems do ANSYS Vrxperience umožní konstruktérům simulovat tisíce scénářů jízdy během miliónu mil za pouhé dny a redukovat fyzické prototypy. Inženýři mohou také simulovat neobvyklé a obtížné scénáře, ve kterých dominují tepelné podmínky, včetně střetů se zvěří a rozlišování chodců od ostatních objektů na vozovce v prostředí s nízkým kontrastem. Nové řešení ADAS zkrátí OEM dobu vývoje optimalizací umístění termálních kamer pro použití v systémech, jako je automatické nouzové brzdění (AEB) a v budoucích AV pro kritické hledisko detekce chodců.
Mohlo by vás zajímat:
|