Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.01. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 07.01. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 08.01. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 08.01. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 12.01. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 13.01. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 13.01. Trimble SketchUp – základní kurz
Aktuální články
- Pozvánka na Leica Tour 2026
- Hexagon představuje integraci nástrojů na cloudu
- DMG doplní CNC stroje o Mastercam pro postprocesing
- Nové technologie, materiály a digitální nástroje mění stavebnictví
- Chytřejší brusný kotouč se prosazuje
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
Jak optimalizovat kovové konstrukční prvky |
| Pondělí, 03 Říjen 2022 23:58 | |
|
Kovová aditivní výroba (AM) naproti tomu vyniká při výrobě složitých konstrukcí zaměřených na výkon. Ať už se jedná o držáky, vahadla nebo skříně, přináší kovová AM podstatné výhody pro mnoho aplikací konstrukčních součástí. Vzhledem k tomu, že AM využívá digitální přístup, neexistují žádné požadavky na zakázkové nástroje a zrychlení doby výroby je běžnou výhodou použití této technologie. Stáhněte si stručný popis a získejte informace o:
Jste připraveni dozvědět se, jak můžete získat konkurenční výhodu a vytvářet rychlejší inovace v motoristickém sportu? Klikněte zde.
Mohlo by vás zajímat:
|










Konstrukční součásti závodního vozu musí být schopny pracovat v extrémních podmínkách a při extrémním namáhání. Kromě splnění požadavků na pevnost a tuhost by tyto díly měly být co nejlehčí, aby se minimalizoval jejich vliv na zrychlení a těžiště. Komponenty s těmito cíli se často vyrábějí pomocí softwaru pro optimalizaci topologie, který generuje návrhy s prvky, jejichž výroba běžnými metodami je náročná.