Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 06.11. Digitální kontinuita v obraně a bezpečnosti: Od požadavků až po výrobu - bez chy...
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
- 10.11. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
- 11.11. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 11.11. Trimble SketchUp – základní kurz
- 13.11. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 13.11. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 18.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 18.11. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 18.11. Školení pro metrology - Měření tvrdosti kovových materiálů
Aktuální články
- Simulace proudění a její prezentace pomocí VR
- Nová verze čteček čárových kódů WEROCK Rockscan PX3000
- Creaform rozšiřuje nabídku o řadu HandySCAN 3D|PRO
- Zoner Studio vylepšuje každodenní práci s fotkami
- VARS dodal Vysočině digitální systém správy silnic
- Navrhni si svou firmu s využitím PLM, BIM a VR
- Creaform uvedl skenery HandySCAN 3D|EVO Series
- Vítězové Going Digital Awards 2025
Fisker Automotive zvolil PLM řešení Dassault Systèmes |
| Středa, 04 Leden 2012 14:34 | |
Prémiová ekologická automobilka Fisker Automotive zvolila pro vývoj svých elektrických modelů Karma a Surf softwarové řešení CATIA a ENOVIA od společnosti Dassault Systèmes. Integrovaný softwarový balík CATIA umožnil výrobci pracovat na jediné architektuře pro všechny dílčí části od kabeláže po finální provedení karoserie. ENOVIA sloužila ke správě a řízení projektových dat pocházejících z různých částí světa. Společnost Fisker použila během vývojového procesu také řešení 3DVIA a SIMULIA. Funkce řešení CATIA výrazně ulehčují proces projektování. Díky němu mají projektanti více času osvojit si a testovat nejrůznější nástroje, jenž mohou přispět ke snížení spotřeby energie a zároveň usnadňují recyklaci a obnovu použitých materiálů. Společnost Fisker si vybrala řešení CATIA, aby optimalizovala faktory, které mají vliv na využití energie vozidla (aerodynamika, valivý odpor nebo váha vozu). Na projektování a výrobě vozů se podílí značný počet dodavatelů. Řešení ENOVIA tak poskytlo výrobci možnost integrovat a spravovat všechny informace mezi dodavateli a zároveň sledovat změny a identifikovat nejlepší pracovní postupy. Tento přístup, společně s jedinečným způsobem projektování společnosti Fisker Automotive, pomohl automobilce rychle uvést na trh model Surf. Díky integrované digitální projektové platformě nebyl první vyrobený Surf jen prototypem, nýbrž hotovým modelem. ![]() O společnosti Fisker Automotive Americká společnost Fisker Automotive, založená v roce 2007, se zabýva vývojem a výrobou elektrických vozidel s delším dojezdem a luxusní výbavou. Automobilka navrhuje a vyvíjí první světovou prémiovou řadu elektrických plug-in hybridů, což odráží přesvědčení firmy, že vozy zohledňující životní prostředí se nemusí vzdát vášně, stylu nebo výkonu.
Mohlo by vás zajímat:
|









Prémiová ekologická automobilka Fisker Automotive zvolila pro vývoj svých elektrických modelů Karma a Surf softwarové řešení CATIA a ENOVIA od společnosti Dassault Systèmes. Integrovaný softwarový balík CATIA umožnil výrobci pracovat na jediné architektuře pro všechny dílčí části od kabeláže po finální provedení karoserie. ENOVIA sloužila ke správě a řízení projektových dat pocházejících z různých částí světa. Společnost Fisker použila během vývojového procesu také řešení 3DVIA a SIMULIA. 
