Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 03.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 06.11. Digitální kontinuita v obraně a bezpečnosti: Od požadavků až po výrobu - bez chy...
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
- 10.11. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
Aktuální články
- Navrhni si svou firmu s využitím PLM, BIM a VR
- Creaform uvedl skenery HandySCAN 3D|EVO Series
- Vítězové Going Digital Awards 2025
- MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení
- ARCHICAD 29 „BIMování“ prakticky a jednoduše
- Nová multifunkční hala v Brně bude T-Mobile ARENA
- Umělá inteligence mění engineering
- Zjednodušení švýcarského obrábění v SOLIDWORKS
Roboti ve škole v Ostravě |
| Čtvrtek, 27 Březen 2014 09:38 | |
|
Formou hry se naučili, že teorie a praxe se dá velice dobře propojit a že práce s robotickými stavebnicemi může nasimulovat reálnou činnost v různých průmyslových provozech či jiných technických profesích. „Roboti mě zaujali hned na první pohled. Bylo to něco nového, co jsem dřív nedělal, ani jsem to neviděl na jiných školách. Přál bych si jednou vymyslet fakt hustý program“, řekl o projektu jeden z žáků Střední školy elektrotechnické v Ostravě. Nejoblíbenější studentskou činností se stala úprava a programování vozíků k „soubojům v přetlačování“. Školení učitelé si nejvíce pochvalovali programování robopsů a robotů humanoidů. Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost (OP VK) je víceletým tematickým programem v gesci Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR (MŠMT), v jehož rámci je možné v programovém období 2007-2013 čerpat finanční prostředky z Evropského sociálního fondu (ESF), jednoho ze strukturálních fondů Evropské unie. Současně se jedná o významný nástroj podpory kvalitního vzdělávacího systému České republiky s celkovou částkou určenou na financování jednotlivých aktivit v rozsahu 2 084,5 mil. € (tj. cca 53 766 mil. Kč). Více informací o projektu také naleznete na webových stránkách www.sse-najizdarne.cz.
Mohlo by vás zajímat:
|









Unikátní možnost nejen získat, ale i prakticky aplikovat teoretické znalosti z technických oborů, přinesl projekt finančně podpořený Evropskou unií v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost pod názvem „Roboti ve škole pro praktickou výuku, motivaci i zábavu“. V době masového využívání robotů pro nejrůznější druhy práce jsou automatizované stroje neocenitelnými pomocníky. Stroje však musí někdo vymyslet a naprogramovat. A na to jsou potřeba vysoce kvalifikovaní odborníci. Za pomoci nejmodernějších robotických stavebnic si tedy studenti Střední školy elektrotechnické v Ostravě snažili osvojit a dále rozvíjet dovednosti, které jsou na pracovním trhu nedostatkové.
