Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
- 10.11. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
- 11.11. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 11.11. Trimble SketchUp – základní kurz
- 13.11. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 13.11. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 18.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 18.11. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 18.11. Školení pro metrology - Měření tvrdosti kovových materiálů
- 19.11. Školení pro metrology - Metrolog organizace
Aktuální články
- Simulace proudění a její prezentace pomocí VR
- Nová verze čteček čárových kódů WEROCK Rockscan PX3000
- Creaform rozšiřuje nabídku o řadu HandySCAN 3D|PRO
- Zoner Studio vylepšuje každodenní práci s fotkami
- VARS dodal Vysočině digitální systém správy silnic
- Navrhni si svou firmu s využitím PLM, BIM a VR
- Creaform uvedl skenery HandySCAN 3D|EVO Series
- Vítězové Going Digital Awards 2025
Na letošní závody s novou formulí Dragon 4 |
| Středa, 23 Červenec 2014 16:55 | |
|
Letošní formule je vyladěná designově a díky použití karbonových technologií došlo i k výrazné redukci její hmotnosti. Při odlehčování došlo i na rám formule a disky kol. K pohonu používají studenti od samého začátku motor Husaberg FE 570, pohon zadních kol nadále zabezpečuje diferenciál Drexler. Další novinkou je pneumatický systém řazení, který umožňuje řadit bez spojky použitím karbonových pádel pod volantem. Rychlost nového systému dává naději ve zlepšení časů v disciplíně akcelerace, kde hraje roli každá desetina sekundy.
Mohlo by vás zajímat:
|








Tým TU Brno Racing na VUT v Brně 23. července oficiálně představil novou vylepšenou formuli, se kterou se letos zapojí do třech závodů Formula Student. Neoficiálně mohli novou formuli vidět už účastníci červnové konference SUPro2014 společnosti AV Engineering, kde studenti získali Zvláštní uznání hodnotících akademiků a Cenu čtenářů portálu Aveng.cz. Jde v pořadí o čtvrté vylepšení monopostu s názvem Dragon se kterým studenti absolvují poslední potřebné testy a po desetiměsíční přestávce od posledního závodu se vylepšený vůz zúčastní na konci července jednoho z nejprestižnějších světových podniků svého druhu – Formula Student (FS) Germany.
Závodní sezónu odstartuje tým TU Brno Racing s monopostem Dragon 4 na FS Germany v Baden-Württembersku na okruhu Hockenheimring ve dnech 29. 7.–3. 8. 2014. Zde čeká brněnský tým konkurence 74 soupeřů v kategorii vozů se spalovacím motorem, bude tu také 40 formulí s pohonem na elektřinu. Mezi týmy se spalovacími motory, které se do závodu kvalifikovaly, se nachází 6 z 10 nejlepších na světě a kromě TU Brno Racing se v soutěži ukážou také dva týmy z Prahy (ČVUT a ČZU). Pak nezbývá mnoho času na odpočinek a případné opravy, neboť již ve dnech 7. až 10 srpna se koná domácí závod FS Czech republic v Hradci Králové. Domácí fanoušci uvidí 28 formulí v kategorii se spalovacím motorem. Nebudou zde chybět obhájci loňského prvenství z High-Octane Motorsports a kompletní sestava českých týmů. V Hradci bude TU Brno Racing obhajovat svůj doposud nejlepší výsledek, kterým je loňské 5. místo se ziskem 608 bodů.


