POINT.X (2018-19)
Google překladač: English Deutsch
Control

StreamTech.tv

streamtech tv-logo

REDsdk 4.2 nabízí fotorealistické zobrazení v reálném čase

Středa, 13 Duben 2016 09:18

Tags: 3D scény | 4.2 | Fotorealistické | GPU | Reálný čas | Redsdk | Rendering | Zobrazení

GIReplayGPU-1615Novinkami v této verzi od společnosti Redway3D jsou např. předpřipravené fotorealistické vykreslovací efekty pro zobrazení v reálném čase (např. celkové osvětlení a nasvícení ve vysokém rozlišení, světla a stíny ve 3D scéně apod.), vylepšení animací o sítě kůže, animace koster či animované klipy, kdy přibyly i prvky mísení a ovládání animací, další rozšíření se týká modelu oblohy, kde přibyly noční módy, podpora pohybu Slunce, Měsíce a hvězd, simulace zamlžení nebo kalného rána, a to ve všech zeměpisných výškách. K mnoha stávajícím přibyly nové, realistické materiály s možnostmi pohlcení světla, odrazu nebo jeho přenosu materiálem.

Jsou zde i nové možnosti ovládání (např. textury pro odlesky) a prvky realistického zobrazení (rozptyl světla, světlo v mlze apod.). A konečně je zde podpora nejnovějších GPU (grafických karet i grafických čipsetů) AMD, Intel a Nvidia, či synchronizace REDsdk s nejnovější verzí Oculus SDK.

oculus2-1615


Mohlo by vás zajímat:
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit