Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 21.10. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 21.10. Školení pro metrology - Příprava na metrologický audit
- 22.10. Školení pro metrology - Minimalizace chyb v metrologii
- 23.10. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.10. Autodesk Maya – pokročilé techniky modelování
- 23.10. ATCx Digital Twin 2025
- 23.10. Objevte nový přístup k 3D modelování s 3DEXPERIENCE CATIA
- 24.10. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 30.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
Aktuální články
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 9. díl
- ALLPLAN 2026: Vyšší produktivita, přesnost a spolupráce od návrhu po realizaci
- Bentley Systems posouvá umělou inteligenci v oblasti infrastruktury
- Dny průmyslové automatizace 2025 v Nitře
- Představení programu Konference GIS Esri v ČR
- Správa železnic vstupuje do czBIM – buildingSMART ČR
- Kompletní služby OPEN MIND: software a implementace
- Seznamte se s ENCY 2.0: zcela nová verze
Inovátor a podnikatel Jonathan Carrier poradcem AeroMobilu |
Středa, 09 Srpen 2017 14:41 | |
Jonathana do AeroMobilu přilákala zejména vize společnosti – být vedoucí firmou na rodícím se trhu létajících aut a pevný závazek v podobě projektového plánu, jakož i úspěch při získávání nových klíčových investorů. Začátkem nového tisíciletí, v roce 2000, získával Jonathan Carrier první zkušenosti se strategiemi go-to market v rámci Fiat Group. V roce 2003 přešel do McLaren Automotive, kde se stal součástí týmu, který definoval budoucí byznys, produktovou strategii a marketing pro trh superáut, což je zkušenost mimořádně relevantní pro budoucí prodejní strategii prvního AeroMobilu. V roce 2008 se připojil k Mazdě, kde získal signifikantní manažerské zkušenosti při přípravě dlouhodobých marketingových plánů v Evropě pro modely CX-5, Mazda 6 a Mazda 3. V dalším období Jonathan strávil téměř sedm let v Jaguar Land Roveru (JLR), kde byl na různých seniorských manažerských pozicích s globálním dosahem. V rámci JLR vytvořil dlouhodobou globální strategii a polohování pro současné modely vozidel Jaguar, včetně Jaguaru F-Pace – dosud nejrychleji se prodávající Jaguar. Ve své poslední pozici v JLR Jonathan založil a vedl InMotion Ventures, firmu plně vlastněnou společností Jaguar Land Rover, která byla vytvořena, aby budovala a investovala do startupů v oblasti mobility a chytré (smart) dopravy a podporovala tak dlouhodobou transformaci obchodování JLR. V současnosti je Jonathan na prominentní pozici v RocketSpace, kde poskytuje poradenství pro světové top technologické Startup a podnikových inovátorů, kteří přinášejí trh řešení budoucnosti. „Jsem potěšen možností zapojit se do týmu strategických poradců AeroMobilu, který v současnosti vede jedno z nejradikálnějších předefinování mobility od dob Henryho Forda, co je skutečně zajímavé období pro automobilový a letecký průmysl,“ řekl Jonathan Carrier. „Technologie výrazně mění tento sektor a já se těším, že se budu moci podělit o své vědomosti v oblasti špičkových automobilových inovací i nových obchodních modelů v mobility, které budou definovat obchodní příležitosti a tržní strategie pro létající auto.“ Pro AeroMobil je rozšiřování skupiny špičkových odborníků z automobilového a leteckého průmyslu klíčovým předpokladem pro úspěch komplexního designového a výrobního projektu. Jonathanovy znalosti z oblasti budování nových obchodních modelů v korporátním startupovém světě jsou pro AeroMobil neocenitelným přínosem při finalizaci současného modelu vozidla a při plánování nových.
Mohlo by vás zajímat:
|