Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 09.12. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 10.12. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
- 10.12. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 10.12. Ansys - webinář Tváření tenkých plechů
- 11.12. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 11.12. Autodesk Inventor – kurz iLogic
- 11.12. Trimble SketchUp – základní kurz
- 11.12. Školení pro metrology - Nejistoty měření
- 11.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 12.12. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
Aktuální články
- BCN3D představuje tiskárnu Omega I60 G2
- Eagle Point a Bentley spolupracují na AEC školeních
- Aplikace Robot Calibration Helper pro uživatele ENCY Robot
- Nová generace robotů Epson SCARA Spider – RS4-C a RS6-C
- AXIOM TECH představuje Solid Edge 2026
- Výzkumný projekt s OPEN MIND - Další krok k inteligentnímu řízení chladicí kapaliny
- Inovované tablety Dell Pro Rugged 10 a 12 – vyšší výkon a delší provoz na baterii
- Stavebnictví vstupuje do éry digitální disciplíny
Inovátor a podnikatel Jonathan Carrier poradcem AeroMobilu |
| Středa, 09 Srpen 2017 14:41 | |
|
Jonathana do AeroMobilu přilákala zejména vize společnosti – být vedoucí firmou na rodícím se trhu létajících aut a pevný závazek v podobě projektového plánu, jakož i úspěch při získávání nových klíčových investorů. Začátkem nového tisíciletí, v roce 2000, získával Jonathan Carrier první zkušenosti se strategiemi go-to market v rámci Fiat Group. V roce 2003 přešel do McLaren Automotive, kde se stal součástí týmu, který definoval budoucí byznys, produktovou strategii a marketing pro trh superáut, což je zkušenost mimořádně relevantní pro budoucí prodejní strategii prvního AeroMobilu. V roce 2008 se připojil k Mazdě, kde získal signifikantní manažerské zkušenosti při přípravě dlouhodobých marketingových plánů v Evropě pro modely CX-5, Mazda 6 a Mazda 3. V dalším období Jonathan strávil téměř sedm let v Jaguar Land Roveru (JLR), kde byl na různých seniorských manažerských pozicích s globálním dosahem. V rámci JLR vytvořil dlouhodobou globální strategii a polohování pro současné modely vozidel Jaguar, včetně Jaguaru F-Pace – dosud nejrychleji se prodávající Jaguar. Ve své poslední pozici v JLR Jonathan založil a vedl InMotion Ventures, firmu plně vlastněnou společností Jaguar Land Rover, která byla vytvořena, aby budovala a investovala do startupů v oblasti mobility a chytré (smart) dopravy a podporovala tak dlouhodobou transformaci obchodování JLR. V současnosti je Jonathan na prominentní pozici v RocketSpace, kde poskytuje poradenství pro světové top technologické Startup a podnikových inovátorů, kteří přinášejí trh řešení budoucnosti. „Jsem potěšen možností zapojit se do týmu strategických poradců AeroMobilu, který v současnosti vede jedno z nejradikálnějších předefinování mobility od dob Henryho Forda, co je skutečně zajímavé období pro automobilový a letecký průmysl,“ řekl Jonathan Carrier. „Technologie výrazně mění tento sektor a já se těším, že se budu moci podělit o své vědomosti v oblasti špičkových automobilových inovací i nových obchodních modelů v mobility, které budou definovat obchodní příležitosti a tržní strategie pro létající auto.“ Pro AeroMobil je rozšiřování skupiny špičkových odborníků z automobilového a leteckého průmyslu klíčovým předpokladem pro úspěch komplexního designového a výrobního projektu. Jonathanovy znalosti z oblasti budování nových obchodních modelů v korporátním startupovém světě jsou pro AeroMobil neocenitelným přínosem při finalizaci současného modelu vozidla a při plánování nových.
Mohlo by vás zajímat:
|










V zájmu dalšího rozšíření strategické a inovační expertizy