Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 06.11. Digitální kontinuita v obraně a bezpečnosti: Od požadavků až po výrobu - bez chy...
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
- 10.11. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
- 11.11. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 11.11. Trimble SketchUp – základní kurz
- 13.11. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
Aktuální články
- Creaform rozšiřuje nabídku o řadu HandySCAN 3D|PRO
- Zoner Studio vylepšuje každodenní práci s fotkami
- VARS dodal Vysočině digitální systém správy silnic
- Navrhni si svou firmu s využitím PLM, BIM a VR
- Creaform uvedl skenery HandySCAN 3D|EVO Series
- Vítězové Going Digital Awards 2025
- MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení
- ARCHICAD 29 „BIMování“ prakticky a jednoduše
Klíčový milník v testování letové způsobilosti AeroMobilu |
| Pondělí, 08 Březen 2021 13:58 | |
|
Program letových zkoušek, který začal v září 2020, je součástí přísných požadavků Evropské agentury pro letovou bezpečnost (EASA) podle normy CS23, které se vztahují na všechny kritické aspekty letu. V průběhu programu testovacích letů AeroMobil úspěšně splnil několik klíčových EASA CS23 požadavků upravujících letovou způsobilost, včetně letových výsledků z hlediska nejvyšší a pádové rychlosti. Ale také působivých schopností vzlétnout již za 400 metrů a dosáhnout rychlosti stoupání více než 365 metrů za minutu. Nejvyšší prioritou testovacího týmu je optimalizace řízení AeroMobilu během letu jako je stabilita a manévrovatelnost. Tyto charakteristiky jsou vyladěny tak, aby poskytovaly optimální rovnováhu mezi jednoduchostí ovládání letu plnou rychlostí a předvídatelností a mrštností chování vozidla. Společnost se zároveň snaží dosáhnout stejných výsledků při požadavcích na certifikace od Federal Aviation Administration (FAA) v USA a dalších obdobných agentur v ostatních regionech světa. Testovací piloti se shodují na tom, že létat s AeroMobilem je opravdu jednoduché a zábavné. Začíná to pocitem čistého nadšení při posunutí páky akcelerace na doraz s následným stoupáním přibližně 300 metrů za minutu a potom letovou rychlostí 300 kilometrů za hodinu. AeroMobil je během letu velmi stabilní a nabízí pilotovi a cestujícímu komfort známý spíše z luxusních automobilů než sparťanský zážitek, který poskytuje většina jednomotorových letadel. Na přistání stačí jednoduše vyrovnat let nad přistávací plochou a ubrat výkon. Jakmile se kola AeroMobilu dotknou přistávací plochy, začne se chovat jako klasický automobil. AeroMobil je navržen tak, aby splňoval regulační požadavky leteckého i automobilového průmyslu. Když se stane komerčně dostupný v roce 2023, bude pravděpodobně mezi těmi nejspolehlivějšími letadly z hlediska odolnosti vůči nárazu. Prostor pro pasažéry bude splňovat bezpečnostní požadavky automobilových regulátorů, které jsou podstatně přísnější než ty určené pro letadla. Více na aeromobil.com.
Mohlo by vás zajímat:
|









Společnost AeroMobil oznámila 5. března podrobnosti o nedávno dokončené fázi testovacích letů automobilu AeroMobil. Po komerčním uvedení na trh v roce 2023 bude mít AeroMobil za sebou více než dekádu trvající vývoj. A to včetně letových testů tří funkčních prototypů s celkem více než 300 tisíc hodinami inženýrských úprav na poslední verzi vozidla.
