Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne | 
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 03.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 06.11. Digitální kontinuita v obraně a bezpečnosti: Od požadavků až po výrobu - bez chy...
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
- 10.11. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
Aktuální články
- VARS dodal Vysočině digitální systém správy silnic
- Navrhni si svou firmu s využitím PLM, BIM a VR
- Creaform uvedl skenery HandySCAN 3D|EVO Series
- Vítězové Going Digital Awards 2025
- MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení
- ARCHICAD 29 „BIMování“ prakticky a jednoduše
- Nová multifunkční hala v Brně bude T-Mobile ARENA
- Umělá inteligence mění engineering
| Na síti Sigfox přibývá komerčních projektů | 
| Neděle, 24 Září 2017 15:47 | |
| 
 
 Společnost IoT.smart na technologii Sigfox vyvinula systém, kterým pro provozovatele železničních vozů monitoruje jejich polohu, pohyb a poškození. Díky optimalizaci výkonu dokáže instalované zařízení na voze spolehlivě fungovat až 10 let bez potřeby výměny baterie. Řešení rovněž počítá i s dočasnou nedostupností sítě. Zařízení veškeré hodnoty zaznamenává a předává je hromadně v okamžiku, kdy je síť dostupná. Komerční provoz tohoto projektu byl zahájen v létě 2017 a v současné době se monitoruje již přes 100 vozů pro společnosti AX Benet a Railco. Nová technologie Sigfox umožnila splnit dlouhodobou poptávku velké části provozovatelů vozů, a to jednoduchým způsobem sledovat pohyb, proběh a poškození nákladních železničních vozů bez nutnosti provozně náročné výměny či dobíjení baterií. Systém umožňuje předávat tyto informace jak provozovateli vozu, tak jeho nájemci nebo přímo konečnému zákazníkovi (přepravci) a každý z nich má pak přehled, kde se jejich vůz či zboží naložené ve voze nachází. Dané informace pomáhají např. v plánování údržby vozů, nebo sledování jejich využití. 
 
                        Mohlo by vás zajímat:
                     | 



 
                                                 
                                                




 Síť pro internet věcí technologie
Síť pro internet věcí technologie  Chytrá vinice je projektem, který pomocí malé monitorovací stanice zaznamenává základní veličiny důležité pro potenciální rozvoj patogenů napadajících vinnou révu. Stanice monitoruje relativní vlhkost vzduchu, množství srážek a teplotu. To vše jednou za půl hodiny. Speciální aplikace pak vyhodnocuje podmínky a předem upozorní vinaře na zvýšenou pravděpodobnost výskytu charakteristických patogenů (plísní) napadajících vinnou révu. To umožňuje pěstiteli používat chemické postřiky cíleně a vždy jen proti konkrétnímu patogenu, nikoli plošně a preventivně, jako doposud. Důsledkem je jednak masivní úspora prostředků za postřiky, jednak samozřejmě řádově menší množství chemie, která se do vinné révy dostává. Zajímavostí je, že na žádost samotných pěstitelů má aplikace implementovanou funkci, díky které může posílat reporty a upozornění na Twitter. Vinice si tak sama „tweetne“ že bude potřeba postřik.
Chytrá vinice je projektem, který pomocí malé monitorovací stanice zaznamenává základní veličiny důležité pro potenciální rozvoj patogenů napadajících vinnou révu. Stanice monitoruje relativní vlhkost vzduchu, množství srážek a teplotu. To vše jednou za půl hodiny. Speciální aplikace pak vyhodnocuje podmínky a předem upozorní vinaře na zvýšenou pravděpodobnost výskytu charakteristických patogenů (plísní) napadajících vinnou révu. To umožňuje pěstiteli používat chemické postřiky cíleně a vždy jen proti konkrétnímu patogenu, nikoli plošně a preventivně, jako doposud. Důsledkem je jednak masivní úspora prostředků za postřiky, jednak samozřejmě řádově menší množství chemie, která se do vinné révy dostává. Zajímavostí je, že na žádost samotných pěstitelů má aplikace implementovanou funkci, díky které může posílat reporty a upozornění na Twitter. Vinice si tak sama „tweetne“ že bude potřeba postřik.   Na síti Sigfox vystavěla své řešení i společnost
Na síti Sigfox vystavěla své řešení i společnost  
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    