Google překladač: English Deutsch

Chaos Group vydává V-Ray 3.1 pro Maya

Autor článku: Chaos Group (JL)   

Tags: 3.1 | Chaos | Grafika | Group | Maya | Rendering | V-Ray

veverka-1532Společnost Chaos Group oznámila vydání V-Ray 3.1 pro Maya, jež obsahuje přes 100 nových nebo modifikovaných funkcí včetně kompatibility s Maya 2016, řadu V-Ray RT GPU vylepšení a dvě nové stereoskopické VR kamery (mapování 6x1). Aktualizace zdarma také nabízí lepší práci s proxy objekty, vylepšený algoritmus celkového osvětlení nebo rychlejší renderování. V-Ray RT GPU nyní podporuje vlasy a srst, rozptyl pod povrchem, přemístění povrchů, Light Cache GI, anizotropní prvky, textury UDIM, vypalování textur nebo vzorkování QMC v zařízeních Nvidia CUDA.

Vylepšení v proxy objektech zahrnují automatické zvýraznění identických proxy objektů, vylepšené náhledy s možnostmi zjednodušení sítě, import více proxy objektů najednou nebo podporu souborů Ogawa Alembic. Vylepšeno je i uživatelské rozhraní (například možnostmi rychlých nastavení), geometrie (včetně akcelerace Intel Embree nebo VRayClipper pro tvorbu sekcí), měřič intenzity světla nebo objemnější renderování.
V-Ray 3.1 for Maya je bezplatný update pro všechny zákazníky V-Ray 3.0 for Maya. Stáhnout se dá na chaosgroup.com. Více informací a kompletní výčet změn najdete na V-Ray.com.


Mohlo by vás zajímat: