Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 18.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 18.11. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 18.11. Školení pro metrology - Měření tvrdosti kovových materiálů
- 19.11. Školení pro metrology - Metrolog organizace
- 20.11. Sheet Metal Design
- 21.11. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 24.11. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 24.11. Autodesk Maya – úvod do 3D
- 24.11. Blender – úvod do 3D
- 24.11. CATIA V5 základy
Aktuální články
- Trimble představil vylepšení pro spolupráci ve SketchUpu
- HSF System automatizuje projekční procesy pomocí BIM a umělé inteligence
- Simulace proudění a její prezentace pomocí VR
- Nová verze čteček čárových kódů WEROCK Rockscan PX3000
- Creaform rozšiřuje nabídku o řadu HandySCAN 3D|PRO
- Zoner Studio vylepšuje každodenní práci s fotkami
- VARS dodal Vysočině digitální systém správy silnic
- Navrhni si svou firmu s využitím PLM, BIM a VR
Chaos Group vydává V-Ray 3.1 pro Maya |
| Čtvrtek, 06 Srpen 2015 12:09 | |
|
Vylepšení v proxy objektech zahrnují automatické zvýraznění identických proxy objektů, vylepšené náhledy s možnostmi zjednodušení sítě, import více proxy objektů najednou nebo podporu souborů Ogawa Alembic. Vylepšeno je i uživatelské rozhraní (například možnostmi rychlých nastavení), geometrie (včetně akcelerace Intel Embree nebo VRayClipper pro tvorbu sekcí), měřič intenzity světla nebo objemnější renderování.
Mohlo by vás zajímat:
|







Společnost Chaos Group oznámila vydání V-Ray 3.1 pro Maya, jež obsahuje přes 100 nových nebo modifikovaných funkcí včetně kompatibility s Maya 2016, řadu V-Ray RT GPU vylepšení a dvě nové stereoskopické VR kamery (mapování 6x1). Aktualizace zdarma také nabízí lepší práci s proxy objekty, vylepšený algoritmus celkového osvětlení nebo rychlejší renderování. V-Ray RT GPU nyní podporuje vlasy a srst, rozptyl pod povrchem, přemístění povrchů, Light Cache GI, anizotropní prvky, textury UDIM, vypalování textur nebo vzorkování QMC v zařízeních Nvidia CUDA.