
Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
- 10.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 10.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 14.07. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop dynamické komponenty
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop práce s terénem
- 21.07. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 23.07. Autodesk Inventor – základní kurz
- 28.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 28.07. Blender – pokročilé materiály a renderování
- 28.07. Unreal Engine – vizualizace
Aktuality
- Wavetek využívá Victory TCAD společnosti Silvaco
- One Car Challenge 2025: Přeměňte auto, představte svou vizi
- Jak hodnotit materiály pro aditivní plastovou výrobu
- ENCY Software ocenil nejlepší partnery roku 2024
- Automatizace na EMO Hannover 2025 k vyšší efektivitě ve výrobě
- Plný konstrukční výkon za rozumnou cenu
- Platforma Analogue 2 pro spolupráci s Apple Vision Pro
- FANUC aktualizoval software pro simulaci robotů


Akciová společnost Škoda Power, a Doosan company, je světoznámým výrobcem parních turbín o výkonu 1 až 1000 MW. Do portfolia jejích činností patří především výroba produktů a realizace služeb pro energetiku, servis energetických zařízení, projekční činnost aj. Jedním z hlavních cílů společnosti jsou dodávky celků navržených přesně dle požadavků jejích zákazníků. Velkou část produkce lze charakterizovat jako kusovou výrobu složitých, precizně přesných a časově náročných dílů.







Historie akciové společnosti ŽOS Zvolen sahá až do roku 1872, kdy byly postaveny první Železniční dílny pro potřeby železniční tratě Budapešť – Šalgotarián – Lučenec – Zvolen – Kremnica – Vrútky. Postupem času se z těchto dílen vyvinul opravárenský podnik s hlavním zaměřením na opravu a zdokonalení motorových lokomotiv. V současné době se ŽOS Zvolen člení na dva hlavní úseky: provozní jednotku LOKO, zabývající se převážně opravami a rekonstrukcemi železničních kolejových vozidel, a provozní jednotku SV, zaměřenou na realizaci zakázek i pro neželezniční zákazníky.


Společnost Autodesk vznikla v roce 1982 a její tehdy vlajkový produkt AutoCAD, celosvětově nejrozšířenější CAD program vůbec, je u nás znám a používán již od konce 80. let. Také některé další produkty, které Autodesk postupně od té doby uvedl na trh, mají v řadě oborů početní převahu nejenom v ČR a SR, ale i celosvětově. Jak se Autodesku daří dnes a jaké jsou jeho současné aktivity, jsme se zeptali osoby nejpovolanější – ředitele české pobočky Davida Palase.

Pásové dopravníky mají širokospektrální použití v různých průmyslových odvětvích. Jejich vývoj probíhá prakticky od jejich první aplikace až po současnost. Stále se objevují nová konstrukční řešení, modifikují a zdokonalují stávající a ověřené realizace. Co bylo na začátku rozvoje pásové dopravy nereálné, dnes je již často skutečností. Klasické pásové dopravníky jsou dnes na některých místech nahrazovány například jejich mladší modifikací – hadicovými dopravníky.