Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
- 27.08. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 28.08. TestDrive Zeštíhlení a optimalizace procesů
- 29.08. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 01.09. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 01.09. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 01.09. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 02.09. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 03.09. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 04.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.09. AutoCAD 2013 - základní kurz
Aktuality
- Vylepšení použitelnosti a výkonu v Coreform Cubit 2025.8
- Offline režim a další novinky v softwaru SOLIDWORKS
- GibbsCAM na EMO Hannover 2025 – Přijďte se inspirovat
- Strategická investice Autodesku do stat-upu Toolpath
- Jon Stevenson produktovým ředitelem v PTC
- Streamline Solutions uvádí ELEMENTS verze 4.4.0
- Siemens rozšiřuje možnosti autonomní výroby
- Internet věcí slabým místem pro domácnosti a firmy
Vývoj a modernizace letounu L-159 v Aeru pokračuje |
Autor článku: AERO Vodochody AEROSPACE | |
Pátek, 21 Říjen 2022 23:17 | |
Letoun L-159 z produkce Aera Vodochody aktuálně využívají armády České republiky a Iráku. Nově začala české letouny využívat pro účely výcviku i společnost Draken Europe. Aero pokračuje s modernizací klíčových prvků letounu, který je díky jeho vytrvalosti, odolnosti a bojovým schopnostem mezi jeho uživateli označován jako Honey Badger (Medojed). Celkem se v Aeru zatím vyrobilo 86 kusů L-159 v různých konfiguracích (včetně přestaveb). Po čtyřech letech vývoje opět zaburácel nad areálem firmy prototyp s označením L-159 T2X. Na tomto stroji výrobce zkouší modernizované prvky. Vyvinul nové křídlo a integrální nádrž, která zejména dvoumístným konfiguracím zvyšuje dolet. Umožní také zvýšit počet využitelných závěsníků na křídle letadla. Dále plánuje integrovat zcela přepracovanou avioniku a technologie přesných zbraní proti pozemním cílům. Modernizací chce zákazníkům zajistit dlouhodobé a efektivní využití letadla. Mezi velké výhody L-159 ve srovnání s jeho konkurencí, jsou nízké provozní náklady a jednoduchost údržby v běžném provozu. Letoun je tak vynikající platforma pro pokročilý a bojový výcvik pilotů pro stíhací letouny čtvrté a nastupující páté generace. Jako nezanedbatelnou se dnes ukazuje i schopnost účinného a ekonomicky efektivního působení proti dronům díky výkonnému palubnímu radaru. I proto si ho vybrala společnost Draken Europe, která s Aerem podepsala letos ve Farnborough smlouvu o spolupráci. Ta bude letouny využívat jako agresora při tréninku pilotů bojových letounů RAF, včetně nejmodernějších letounů F-35. Další informace na www.aero.cz.
Mohlo by vás zajímat:
|