Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 05.07. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.07. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 10.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 10.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 14.07. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop dynamické komponenty
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop práce s terénem
- 21.07. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 23.07. Autodesk Inventor – základní kurz
- 28.07. Trimble SketchUp – základní kurz
Aktuality
- Mobilní aplikace pro vzdálené ovládání 3D tiskárny
- BAC přechází na Siemens Xcelerator při vývoji superauta Mono
- Cena Josepha Fouriera za létání dronů v budovách
- Spolehlivá kontrola kvality bez vysokých nákladů
- Nový web TECHNODAT: Digitalizace s technickou přesností, která má smysl
- SCANLAB a interaktivní náhled do vývoje produktů
- Online konference ATCx AI for Engineers 2025
- Siemens a NVIDIA rozšiřují spolupráci v průmyslové AI
Automobilový průmysl a Siemens PLM software |
Úterý, 24 Únor 2009 15:36 | |
![]() Ducati zkracuje výrobní cyklus výrobkuFirma byla založena v roce 1926 jako výrobce komponent pro tehdy nový radiotechnický průmysl a v průběhu Druhé světové války se transformovala na výrobce automobilů. Ducati je ve světě sportovních a silničních motocyklů prestižní značkou. Během roku 2005 firma vyrobila a úspěšně prodala přes 34 000 motocyklů. Z více než jednoho tisíce zaměstnanců se jich téměř 180 věnuje výzkumu a vývoji a Ducati Motor Holding ročně investuje do těchto aktivit přibližně 12 milionů EUR. Konstrukční oddělení firmy má přibližně 90 zaměstnanců, z toho je 60 konstruktérů. V posledních třech letech bylo hlavním cílem společnosti Ducati integrovat konstrukční proces s výrobou. Vývoj digitálního návrhuZpočátku si společnost Ducati pořídila systém Unigraphics, který později upgradovala na NX. Vzhledem ke zvyšující se složitosti projektů byla pro Ducati velmi klíčová podpora od dodavatele systému, tedy Siemens PLM Software. Prvním kompletním projektem v NX byl vývoj tříventilového motoru. V současnosti společnost Ducati používá NX konfiguraci, která pokrývá všechny její potřeby. Konstrukční oddělení využívá všechny výhody obsáhlých funkcí, které NX nabízí. Úplná digitalizace životního cyklu výrobků umožňuje Ducati pracovat ve virtuálních procesech, včetně úkolů, které dřív vyžadovaly výrobu prototypu. Většina vývojové práce je prováděna ve virtuálních modelech, vyrábí se pouze jeden finální prototyp. Tento fakt výrazně zredukoval čas přípravy prototypu a celkovým výsledkem je optimalizace časových cyklů a vyšší kvalita samotného projektu.
Rozšíření řešeníSpolečnost Ducati právě implementuje řešení Teamcenter, systém pro správu nejen technických dat a řízení inženýrských procesů. V současné době je Teamcenter využíván ke správě dat v oblastech konstrukce a nákupu. Piero Giusti, vysvětluje: “Teamcenter přispívá k postupnému odstranění papírové dokumentace ve firmě”. Každá operace vztažená k životnímu cyklu výrobku (PLM) se zavádí přes Teamcenter. Jednou z výhod je zkrácení času potřebného k přenosu certifikované informace dodavatelům o dvě třetiny. Zatímco v minulosti byla doba na doručení konstrukční dokumentace 12 až 15 dnů, dnes je to od dvou do pěti dnů. V rámci firmy se informace šíří v reálném čase a sdílení virtuálních technických dokumentů je v Ducati realitou. Používáním funkcí určených pro spolupráci získala Ducati další výraznou výhodu. Při spolupráci s dodavateli se výrazně zkrátil čas rozhodovacího procesu. Funkce pro spolupráci spolu s prostředím správy dat umožňují skutečné virtuální jednání, sdílení dokumentů a nabídek, aniž by někdo musel opustit kancelář.
Vývoj automobilů Volkswagen a Audi na platformě TeamcenterSiemens PLM Software získal významnou objednávku od společnosti Volkswagen na dodávku a implementaci PDM produktu Teamcenter. Volkswagen jako vedoucí společnost na evropském automobilovém trhu začne používat řešení Teamcenter v celém vývojovém a výrobním procesu. Přesná data a synchronní podporaK úspěchu programu napomáhá několik základních prvků - přesná data a synchronní podpora všech značek v libovolné lokalitě, v různých oblastech a na různých úrovních, včetně dodavatelů a spolupracujících vývojových partnerů. K-PDM projekt také zahrnuje stávající IT základnu, která bude sloučena a náklady s ní spojené budou optimalizovány. Cíle bude dosaženo prostřednictvím jedinečného změnového projektu společnosti Volkswagen, který je založen na jednotném celopodnikovém řešení správy produktových dat. Projekt bude realizován v několika následujících letech na potvrzených vývojových projektech a na různých úrovních napříč celou skupinou Volkswagen. Po úspěšném dokončení fáze 0 a rozhodnutí o přechodu do produkčního provozu, které padlo v listopadu 2007, bude Teamcenter používán ve výrobě budoucích automobilových projektů Volkswagenu a Audi. Spolupráce se světovou třídou„Jsme potěšeni, že můžeme nabídnout naše služby společnosti světové třídy jako je Volkswagen, která tak začne používat vedoucí PLM technologii na všech vývojových projektech,“ řekl Tony Affuso, ředitel a CEO společnosti Siemens PLM Software.„V Siemens PLM Software jsme pyšní na to, že řešení Teamcenter umožní společnosti Volkswagen lépe inovovat a spolupracovat, a zároveň urychlí vývojový cyklus, zvýší konkurenceschopnost a upevní její vedoucí pozici v odvětví.”
Mohlo by vás zajímat:
|