Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 04.04. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.04. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 10.04. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
- 10.04. Webinář: Tvorba 3D návrhu v multiCAD prostředí platformy 3DEXPERIENCE
- 15.05. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
Aktuální články
- Tři nové víceúčelové modely monitorů v řadě Philips E1
- Amerika hledá ideální dron pro hasiče
- Mapy jsou pro každého 2024 – 10. ročník konference
- Zdicí robot WLTR bodoval v zahraničí – 2. místo na ERF
- Lumion 2024 je již dostupný
- Připraveni na zvýšení produktivity se SCIA Engineer 24
- Mapy.cz nově využívají letecké snímky z ČÚZK
- Jarní slevy na VIVE XR Elite i VIVE Pro 2
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
Khronos Group vydal Vulkan 1.2 |
Úterý, 21 Leden 2020 10:23 | |
Otevřené konsorcium předních společností v oboru vytvářejících pokročilé standardy interoperability, Khronos Group, oznámilo 15. ledna vydání specifikace Vulkan 1.2 pro akceleraci GPU. Toto vydání integruje 23 osvědčených vylepšení do jádra Vulkan API, což přináší významný přístup k novým funkcím hardwaru vyžadovaných vývojáři, vylepšenému výkonu aplikací a vylepšené použitelnosti API. Certifikované shodné implementace má více dodavatelů GPU a během ledna 2020 se očekávají významné open source nástroje. Vulkan je dále vyvíjen díky naslouchání vývojářským potřebám, přidáváním nových funkcí a následným sjednocením těch s pozitivní zpětnou vazbu do specifikace jednotného API jádra. Pečlivě vybrané funkce API jsou volitelné, aby umožňovaly tržně orientované implementace. Mnoho funkcí ve Vulkanu 1.2 požadovali vývojáři proto, aby vyhověli kritickým potřebám ve svých enginech a aplikacích, včetně: návěští časové osy pro jednoduše řízenou synchronizaci; formální paměťový model pro přesné definování sémantiky synchronizačních a paměťových operací v různých vláknech; indexování deskriptoru pro umožnění opakovaného použití rozložení deskriptoru více shadery; hlubší podpora shaderů napsaných v HLSL a další.
Mohlo by vás zajímat:
|