Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
- 14.10. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 15.10. ATCx Praha 2024
- 17.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.11. AutoCAD - základní kurz
- 11.11. Autodesk Inventor – základní kurz
- 13.11. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
- 14.11. AutoCAD - kurz pro středně pokročilé
- 20.11. Metrologické školení » Metrologie v praxi I + II (bez ubytování)
- 20.11. Metrologické školení » Metrologie v praxi I + II (s ubytováním)
Aktuální články
- Den s virtuální realitou
- Začíná MSV 2024 v Brně
- Altair připravuje celosvětovou studentskou soutěž
- Reálná praxe v projektování s nástroji Eplan
- Velkoplošný 42,5palcový 4K monitor EIZO s USB-C
- Odolný tablet TOUGHBOOK G2 s umělou inteligencí
- ANCA a Tetralytix – virtuální návrhy řezných nástrojů
- Procesní kontrola integrovaná s obráběcími stroji
CAD na www.SystemOnLine.cz
Khronos Group vydal Vulkan 1.2 |
Úterý, 21 Leden 2020 10:23 | |
Otevřené konsorcium předních společností v oboru vytvářejících pokročilé standardy interoperability, Khronos Group, oznámilo 15. ledna vydání specifikace Vulkan 1.2 pro akceleraci GPU. Toto vydání integruje 23 osvědčených vylepšení do jádra Vulkan API, což přináší významný přístup k novým funkcím hardwaru vyžadovaných vývojáři, vylepšenému výkonu aplikací a vylepšené použitelnosti API. Certifikované shodné implementace má více dodavatelů GPU a během ledna 2020 se očekávají významné open source nástroje. Vulkan je dále vyvíjen díky naslouchání vývojářským potřebám, přidáváním nových funkcí a následným sjednocením těch s pozitivní zpětnou vazbu do specifikace jednotného API jádra. Pečlivě vybrané funkce API jsou volitelné, aby umožňovaly tržně orientované implementace. Mnoho funkcí ve Vulkanu 1.2 požadovali vývojáři proto, aby vyhověli kritickým potřebám ve svých enginech a aplikacích, včetně: návěští časové osy pro jednoduše řízenou synchronizaci; formální paměťový model pro přesné definování sémantiky synchronizačních a paměťových operací v různých vláknech; indexování deskriptoru pro umožnění opakovaného použití rozložení deskriptoru více shadery; hlubší podpora shaderů napsaných v HLSL a další.
Mohlo by vás zajímat:
|