Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
- 02.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 15.05. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 22.05. Startujeme CATIA V5 & SOLIDWORKS transformaci
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
Aktuální články
- Jarní webináře s aplikacemi ArcGIS
- Modix představuje Modix Slicer a vysokorychlostní extrudér
- Jak nové technologie přetvářejí CNC obrábění
- Kreativní soutěž v projektování plná moderních PLM a BIM technologií
- Creaform představuje nové 3D skenery MetraSCAN BLACK+
- Pozvánka na Konferenci GIS Esri v ČR 2024
- Poděkování za účast na Leica Tour
- Efektivní využití QR kódů ve stavebnictví
CAD na www.SystemOnLine.cz
Vyhlášení vítězů soutěže Space Rover |
Pátek, 19 Červen 2020 11:47 | |
Soutěž o níž jsme naše čtenáře informovali, a která probíhala v době celosvětového šíření viru Covid-19, skončila 3. června 2020. Pořadatel Hum3D již vyhlásil její výsledky. První cenu za práci nazvanou Space Walk získal Patryk Urbaniak a hned si k ní přibral také zvláštní cenu od týmu Chaos za „Nejlepší render, který byl vytvořen pomocí V-ray“. Při své práci použil 3ds Max, V-Ray, Photoshop a After Effects. Druhé místo za práci The Harvest získal David Aguero a i ten k ní přibral speciální cenu – od týmu Lightwave – za „Nejlepší práci, která byla provedena pomocí Lightwave 3d“. Při práci využil softwary Lightwave 3d, Substance painter a Affinity photo. Třetí místo obsadil svou prací Space Invider Jura Koževnikov a použil při ní programy Maya, Blender, Substance Painter, Quixel Mixer a Photoshop. Zvláštní cenyZvláštní cenu týmu Substance za nejlepší texturu a týmů Fox Renderfarm a Rebusfarm získal Malchus Akash za dílo Leviathan Rover. Hum3D na svém webu ukazuje také díla dalších finalistů, která prostě nemůže ignorovat. Pro milovníky statistikSoutěže se zúčastnilo 98 umělců. Dvacet dva členů poroty mělo rozdílné názory na prvních pětku – dvacet devět renderů získalo hlasy (každé místo v první pětce získávalo zvláštní počet bodů: první místo – pět bodů, páté místo – jeden bod. Všechny body/hlasy byly sečteny). Zvláštní poděkování patří sponzorům, kteří akci podporují a pomáhají 3D umělcům vytvářet svá mistrovská díla. Přehled prací vítězů i oceněných, krátké rozhovory s vítězi a názory porotců na jejich práce najdete na blogu Hum3D.
Mohlo by vás zajímat:
|