Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
- 09.06. Autodesk 3DS MAX – kurz
- 09.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 12.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 12.06. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 16.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 16.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 23.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 25.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
Aktuální články
- Eurocom uvádí na trh pracovní stanici Nightsky RX515
- Virtuální realita při návrhu interiérů ve žďárské SPŠ
- UltiMaker S6: cenově dostupný, vysoce výkonný 3D tisk
- Corpis Maps s FLOWii – nový rozměr řízení byznysu
- Sympozium OPEN MIND Sales & Tech 2025
- Konference HERITAGE BIM 2025 a BIM DAY 2025
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 7. díl
- Staňte se přednášejícím na BIM OPEN 2025 v Ostravě
Klíčový milník v testování letové způsobilosti AeroMobilu |
Pondělí, 08 Březen 2021 13:58 | |
Program letových zkoušek, který začal v září 2020, je součástí přísných požadavků Evropské agentury pro letovou bezpečnost (EASA) podle normy CS23, které se vztahují na všechny kritické aspekty letu. V průběhu programu testovacích letů AeroMobil úspěšně splnil několik klíčových EASA CS23 požadavků upravujících letovou způsobilost, včetně letových výsledků z hlediska nejvyšší a pádové rychlosti. Ale také působivých schopností vzlétnout již za 400 metrů a dosáhnout rychlosti stoupání více než 365 metrů za minutu. Nejvyšší prioritou testovacího týmu je optimalizace řízení AeroMobilu během letu jako je stabilita a manévrovatelnost. Tyto charakteristiky jsou vyladěny tak, aby poskytovaly optimální rovnováhu mezi jednoduchostí ovládání letu plnou rychlostí a předvídatelností a mrštností chování vozidla. Společnost se zároveň snaží dosáhnout stejných výsledků při požadavcích na certifikace od Federal Aviation Administration (FAA) v USA a dalších obdobných agentur v ostatních regionech světa. Testovací piloti se shodují na tom, že létat s AeroMobilem je opravdu jednoduché a zábavné. Začíná to pocitem čistého nadšení při posunutí páky akcelerace na doraz s následným stoupáním přibližně 300 metrů za minutu a potom letovou rychlostí 300 kilometrů za hodinu. AeroMobil je během letu velmi stabilní a nabízí pilotovi a cestujícímu komfort známý spíše z luxusních automobilů než sparťanský zážitek, který poskytuje většina jednomotorových letadel. Na přistání stačí jednoduše vyrovnat let nad přistávací plochou a ubrat výkon. Jakmile se kola AeroMobilu dotknou přistávací plochy, začne se chovat jako klasický automobil. AeroMobil je navržen tak, aby splňoval regulační požadavky leteckého i automobilového průmyslu. Když se stane komerčně dostupný v roce 2023, bude pravděpodobně mezi těmi nejspolehlivějšími letadly z hlediska odolnosti vůči nárazu. Prostor pro pasažéry bude splňovat bezpečnostní požadavky automobilových regulátorů, které jsou podstatně přísnější než ty určené pro letadla. Více na aeromobil.com.
Mohlo by vás zajímat:
|