Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
- 30.04. ATCx AEC
- 01.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.05. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 12.05. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 13.05. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 14.05. Tolerance Management Fórum
- 15.05. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 15.05. ATCx Simulate at the Speed of Design
- 22.05. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
Aktuální články
- Platforma pro inovace, navazování kontaktů a nové přístupy
- Pozvánka na jarní webináře ArcGIS
- Mapy jsou pro každého po jedenácté
- Budování otevřené, inteligentní a kolaborativní budoucnosti BIM
- Nové monitory BenQ řady PD přinášejí přesné barvy
- Webinář Implantáty pro artroplastiku čelistního kloubu
- GEFOS zve na seminář o Leica iCON trades
- Stratasys rozšiřuje řadu produktů pro stereolitografii
CAD na www.SystemOnLine.cz
Studentský tým eForce s novou autonomní elektroformulí |
Středa, 26 Červen 2024 09:24 | |
V porovnání s loňskou autonomní elektroformulí eForce byl vůz prakticky celý přestavěn. Zřejmě nejdůležitější novinkou je zbrusu nový monokok. Vytvořit novou formu pro monokok zabralo hodně času a je dělaná tak, aby ji bylo možné recyklovat pro budoucí tři až čtyři vozy – s lehkými úpravami, podle toho, co budou vyžadovat pravidla soutěží. Vývoj autonomních systémů pro novou sezónu pak výrazně usnadnilo simulační prostředí, které tým eForce intenzivně vyvíjel v loňském roce. Během tohoto roku prošel simulátor několika zásadními změnami, například umožňuje testování algoritmů rychleji než v reálném čase, což vede k mnohem efektivnějšímu vývoji. Autonomní systém se stále více přibližuje jízdním schopnostem reálného pilota. V prvním kole závodu si systém zmapuje celou trať a na základě získaných dat vypočítá ideální závodní stopu, podobně jako by ji naplánoval skutečný pilot. „Následně formule vyhodnocuje, jakou rychlostí může jet v jednotlivých úsecích a jak se má v těchto úsecích chovat, aby dosáhla co nejlepšího výkonu. Ohledně plánu letošní závodní sezony už má tým eForce jasno. První soutěž čeká v půli července v Rakousku, což je jeden z prestižnějších závodů. Zde eForce poměří síly hlavně s rakouskými a německými týmy, což je jeho největší konkurence. Tento závod bude zátěžová zkouška. Poté začátkem srpna bude závod v Česku a následně v Německu. Poslední letošní závod pro tým eForce se uskuteční v září v Itálii. Na podzim 2023 spojily své síly týmy eForce FEE Prague Formula z FEL ČVUT a CTU CarTech z FS ČVUT právě proto, aby mohly ve vývoji autonomních elektroformulí a na závodech konkurovat nejlepším studentským týmům z Mnichova a Stuttgartu. Posílený tým nyní pokračuje pod názvem eForce Prague Formula, formule však bude mít červeno‑modrý design, jako měly vozy CTU CarTech. Ještě před tímto spojením tým eForce loni v červnu uvedl svou první fúzi autonomní a pilotované elektroformule. Parametry vozuCelková délka [mm] 2867
Mohlo by vás zajímat:
|