Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
- 21.07. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 23.07. Autodesk Inventor – základní kurz
- 24.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 28.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 28.07. Blender – pokročilé materiály a renderování
- 28.07. Unreal Engine – vizualizace
- 30.07. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 01.08. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 04.08. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 04.08. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
Aktuální články
- Vericut je nyní k dispozici ve verzi 9.6
- Základní školení Siemens NX CAD a CAM s dotací
- Dell 14 a 16 Premium – větší výkon a dlouhá výdrž baterie
- Digitální dvojče a simulace výroby
- Sygic se pouští i do navigace motorkářů
- Tebis s revoluční technologií SmartOps v Release 10
- V pátek vyrazte na Výstaviště na Fab Festival
- Tým eForce Prague Formula s nejúspěšnější elektroformulí na EXPO 2025 v Ósace
Studentský tým eForce s novou autonomní elektroformulí |
Středa, 26 Červen 2024 09:24 | |
V porovnání s loňskou autonomní elektroformulí eForce byl vůz prakticky celý přestavěn. Zřejmě nejdůležitější novinkou je zbrusu nový monokok. Vytvořit novou formu pro monokok zabralo hodně času a je dělaná tak, aby ji bylo možné recyklovat pro budoucí tři až čtyři vozy – s lehkými úpravami, podle toho, co budou vyžadovat pravidla soutěží. Vývoj autonomních systémů pro novou sezónu pak výrazně usnadnilo simulační prostředí, které tým eForce intenzivně vyvíjel v loňském roce. Během tohoto roku prošel simulátor několika zásadními změnami, například umožňuje testování algoritmů rychleji než v reálném čase, což vede k mnohem efektivnějšímu vývoji. Autonomní systém se stále více přibližuje jízdním schopnostem reálného pilota. V prvním kole závodu si systém zmapuje celou trať a na základě získaných dat vypočítá ideální závodní stopu, podobně jako by ji naplánoval skutečný pilot. „Následně formule vyhodnocuje, jakou rychlostí může jet v jednotlivých úsecích a jak se má v těchto úsecích chovat, aby dosáhla co nejlepšího výkonu. Ohledně plánu letošní závodní sezony už má tým eForce jasno. První soutěž čeká v půli července v Rakousku, což je jeden z prestižnějších závodů. Zde eForce poměří síly hlavně s rakouskými a německými týmy, což je jeho největší konkurence. Tento závod bude zátěžová zkouška. Poté začátkem srpna bude závod v Česku a následně v Německu. Poslední letošní závod pro tým eForce se uskuteční v září v Itálii. Na podzim 2023 spojily své síly týmy eForce FEE Prague Formula z FEL ČVUT a CTU CarTech z FS ČVUT právě proto, aby mohly ve vývoji autonomních elektroformulí a na závodech konkurovat nejlepším studentským týmům z Mnichova a Stuttgartu. Posílený tým nyní pokračuje pod názvem eForce Prague Formula, formule však bude mít červeno‑modrý design, jako měly vozy CTU CarTech. Ještě před tímto spojením tým eForce loni v červnu uvedl svou první fúzi autonomní a pilotované elektroformule. Parametry vozuCelková délka [mm] 2867
Mohlo by vás zajímat:
|