Aktuální články
- Live HD Traffic v mapFactor Navigatoru rozšířen o nové země
- WEROCK představuje novou robustní průmyslovou řadu tabletů Rocktab Ultra
- Nový elektrický podtlakový uchopovač OnRobot VGP20
- Nejrychlejší velkoformátová tiskárna imagePROGRAF
- Projekt studentského CNC stroje
- Návrh a výroba laboratorního zdroje s využitím PLM a 3D tisku
- Canon imagePROGRAF TX pro CAD a plakáty ve vysokém rozlišení
- Zvyšování úspěšnosti spolupráce na stavebních projektech
T+T Technika a trh
Dassault uvádí Passenger Experience pro letecké společnosti |
Čtvrtek, 10 Září 2015 07:55 | |
Řešení „Passenger Experience”, které je založeno na platformě 3DExperience od společnosti Dassault Systèmes, využívá technologii 3D vizualizace a interaktivní obsah pro přenos technických údajů do výkonného, vizuálního 3D designu a do marketingových a prodejních aplikací, což obsáhne veškeré aspekty návrhu kabiny, od první interakce se zákazníkem, přes kontrolu a prověření návrhu, až po vytvoření marketingové kampaně. Řešení „Passenger Experience” automatizuje proces kompletace kabiny a přizpůsobuje její nákup a marketing pomocí finančně efektivních a časově nenáročný funkcí.
Hlavním cílem „Passenger Experience“ je podle Michela Telliera, viceprezidenta pro letectví a obranu v Dassault Systèmes, umožnit zákazníkům v leteckém průmyslu zažít proces navrhování kabiny v reálném čase a mít možnost ihned zhodnotit vzhled, dojem, praktičnost, realizovatelnost, nákladnost a přínos své volby. Konkurenční výhodou je především možnost vytvářet maximální souhru mezi tím, jak vypadá interiér v průběhu jeho tvorby, a tím, jak bude ve skutečnosti vypadat dodaný výsledek uvedený na trh pro soukromého či masového pasažéra.
Mohlo by vás zajímat:
|