VUT- nakladatelství Vutium
Canon
CAD - online trafika
Google překladač: English Deutsch
Aimtec
Karat
Onlio

StreamTech.tv

streamtech tv-logo

Dassault uvádí Passenger Experience pro letecké společnosti

Čtvrtek, 10 Září 2015 07:55

Tags: Dassault | Experience | Letectví | Obrana | Passenger | Průmysl | Řešení | Systèmes

Dassault-1537Společnost Dassault Systèmes představila nové průmyslové řešení pro oblast letectví a obrany „Passenger Experience“, které využívá vysoce kvalitní technologii 3D vizualizace. Umožňuje tak výnosné dodávky individualizovaných leteckých kabin. Modernizace letounů a vyřazení tisíců strojů v posledních deseti letech vedlo k výraznému nárůstu výroby v této oblasti. Řešení „Passenger Experience“ je inovací, která urychluje proces personalizace kabin a zároveň je efektivním nástrojem pro výrobce originálního vybavení soukromých letadel, montážní centra, dodavatele i aerolinky. Firmy se díky řešení mohou odlišit od konkurence a zvýšit loajalitu svých zákazníků.

Řešení „Passenger Experience”, které je založeno na platformě 3DExperience od společnosti Dassault Systèmes, využívá technologii 3D vizualizace a interaktivní obsah pro přenos technických údajů do výkonného, vizuálního 3D designu a do marketingových a prodejních aplikací, což obsáhne veškeré aspekty návrhu kabiny, od první interakce se zákazníkem, přes kontrolu a prověření návrhu, až po vytvoření marketingové kampaně.

Řešení „Passenger Experience” automatizuje proces kompletace kabiny a přizpůsobuje její nákup a marketing pomocí finančně efektivních a časově nenáročný funkcí.

  • Základní „stavební proces“ zohledňuje předpisy, pravidla a výrobní zásady a umožňuje automatizaci návrhu, vývoje a realizace interiéru kabiny.
  • Sestavení kabiny v reálném čase a komplexní kontrola jejích vlastností umožňuje rychlé změny konfigurace návrhu, snižuje počet technologických změn a zajišťuje, že výrobek bude odpovídat představám zákazníka ještě před vytvořením prototypu.
  • Různé formy instruktáží a znázornění obsahu včetně online seminářů, interaktivní instruktáže formou her a komplexní 3D vizualizace, to vše zvyšuje efektivitu zaškolení a minimalizuje čas, který musí stroj a posádka strávit na zemi.
  • 3D data jsou pro marketingové týmy výborným zdrojem vysoce kvalitních fotografií a videí vzhledu kabiny. Tato data lze rychle přizpůsobit pro různé marketingové účely, digitální kanály a zařízení. Zároveň snižují náklady na pořízení vlastního fotomateriálu.

Hlavním cílem „Passenger Experience“ je podle Michela Telliera, viceprezidenta pro letectví a obranu v Dassault Systèmes, umožnit zákazníkům v leteckém průmyslu zažít proces navrhování kabiny v reálném čase a mít možnost ihned zhodnotit vzhled, dojem, praktičnost, realizovatelnost, nákladnost a přínos své volby. Konkurenční výhodou je především možnost vytvářet maximální souhru mezi tím, jak vypadá interiér v průběhu jeho tvorby, a tím, jak bude ve skutečnosti vypadat dodaný výsledek uvedený na trh pro soukromého či masového pasažéra.


Mohlo by vás zajímat:
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit