Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 20.10. Autodesk Inventor – základní kurz
- 21.10. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 21.10. Školení pro metrology - Příprava na metrologický audit
- 22.10. Školení pro metrology - Minimalizace chyb v metrologii
- 23.10. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.10. Autodesk Maya – pokročilé techniky modelování
- 23.10. ATCx Digital Twin 2025
- 23.10. Objevte nový přístup k 3D modelování s 3DEXPERIENCE CATIA
- 24.10. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
Aktuální články
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 9. díl
- ALLPLAN 2026: Vyšší produktivita, přesnost a spolupráce od návrhu po realizaci
- Bentley Systems posouvá umělou inteligenci v oblasti infrastruktury
- Dny průmyslové automatizace 2025 v Nitře
- Představení programu Konference GIS Esri v ČR
- Správa železnic vstupuje do czBIM – buildingSMART ČR
- Kompletní služby OPEN MIND: software a implementace
- Seznamte se s ENCY 2.0: zcela nová verze
První finalisté Robosoutěže Fakulty elektrotechnické ČVUT |
Úterý, 08 Listopad 2016 10:41 | |
Stříbrnou příčku v napínavém zápase získal tým Gyza2, tvořený Vojtěchem Strašilem a Janem Jedelským z Gymnázia Zábřeh a na třetím místě se umístil tým Zahradníci Boskovice. Za něj soutěžili Michal Halabica, Aleš Gretz a Zdeněk Dürer z Vyšší odborné školy ekonomické a zdravotnické a Střední školy Boskovice. Do finálové soutěže postoupil i tým ALD, tvořený studenty Soukromé SŠ pro marketing a ekonomiku podnikání v Mostě Dominikem Frolíkem, Lukášem Bláhou a Jaroslavem Nejedlým, který se umístil na 4. příčce. V rámci soutěžní úlohy musí studenti středních škol v letošním roce sestavit a naprogramovat robota tak, aby samostatně bez jakékoliv další pomoci (ovládání robota pomocí hlasu, bluetooth či jiných komunikačních kanálů není dovoleno) projel co nejrychleji dráhu od startu, vyznačenou na podložce černou čarou, a zároveň z podložky nesjel, dále bludiště, které následuje na konci černé čáry, aniž by přejížděl překážky a nakonec dráhu vyznačenou na podložce černou čarou od konce bludiště.
Mohlo by vás zajímat:
|