Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 25.08. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 27.08. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 28.08. TestDrive Zeštíhlení a optimalizace procesů
- 29.08. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 01.09. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 01.09. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 01.09. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 02.09. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 03.09. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 04.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
Aktuální články
- Už je to skoro tady – představuje se Lumion Cloud
- Digitální dvojče dálnice D4 a správa silniční infrastruktury
- Pozvánka na 10. ročník konference BIM Open 2025
- Nejsilnější přenosný laser v Evropě vznikl na FEL ČVUT
- HTC představuje lehoučké AI brýle VIVE Eagle
- Online vzdělávací centrum ENCY Academy
- Online setkání uživatelů SWOOD 2025
- Správná údržba prodlouží fungování stroje až o 45 %
První finalisté Robosoutěže Fakulty elektrotechnické ČVUT |
Úterý, 08 Listopad 2016 10:41 | |
Stříbrnou příčku v napínavém zápase získal tým Gyza2, tvořený Vojtěchem Strašilem a Janem Jedelským z Gymnázia Zábřeh a na třetím místě se umístil tým Zahradníci Boskovice. Za něj soutěžili Michal Halabica, Aleš Gretz a Zdeněk Dürer z Vyšší odborné školy ekonomické a zdravotnické a Střední školy Boskovice. Do finálové soutěže postoupil i tým ALD, tvořený studenty Soukromé SŠ pro marketing a ekonomiku podnikání v Mostě Dominikem Frolíkem, Lukášem Bláhou a Jaroslavem Nejedlým, který se umístil na 4. příčce. V rámci soutěžní úlohy musí studenti středních škol v letošním roce sestavit a naprogramovat robota tak, aby samostatně bez jakékoliv další pomoci (ovládání robota pomocí hlasu, bluetooth či jiných komunikačních kanálů není dovoleno) projel co nejrychleji dráhu od startu, vyznačenou na podložce černou čarou, a zároveň z podložky nesjel, dále bludiště, které následuje na konci černé čáry, aniž by přejížděl překážky a nakonec dráhu vyznačenou na podložce černou čarou od konce bludiště.
Mohlo by vás zajímat:
|