Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 05.05. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.05. Webinář Optimalizace PCB z pohledu tepelného managementu v programu Ansys Icepak...
- 12.05. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 13.05. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 14.05. Tolerance Management Fórum
- 15.05. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 15.05. ATCx Simulate at the Speed of Design
- 15.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 22.05. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
Aktuální články
- Konference GIS Esri v ČR 5.–6. listopadu 2025
- Detailnější pohled na Moravu a Slezsko
- OPEN MIND uvádí hyperMILL 2025
- GEFOS zve na konferenci 3D Days 2025
- ZWSOFT vydal ZWCAD MFG 2026 Beta
- Cesta k bezpečné automatizaci: jak roboty mění stavební průmysl
- ALLPLAN 2025-1 zvyšuje efektivitu a spolupráci
- Epson představuje nové tiskárny SureColor řady P
CAD na www.SystemOnLine.cz
První finalisté Robosoutěže Fakulty elektrotechnické ČVUT |
Úterý, 08 Listopad 2016 10:41 | |
Stříbrnou příčku v napínavém zápase získal tým Gyza2, tvořený Vojtěchem Strašilem a Janem Jedelským z Gymnázia Zábřeh a na třetím místě se umístil tým Zahradníci Boskovice. Za něj soutěžili Michal Halabica, Aleš Gretz a Zdeněk Dürer z Vyšší odborné školy ekonomické a zdravotnické a Střední školy Boskovice. Do finálové soutěže postoupil i tým ALD, tvořený studenty Soukromé SŠ pro marketing a ekonomiku podnikání v Mostě Dominikem Frolíkem, Lukášem Bláhou a Jaroslavem Nejedlým, který se umístil na 4. příčce. V rámci soutěžní úlohy musí studenti středních škol v letošním roce sestavit a naprogramovat robota tak, aby samostatně bez jakékoliv další pomoci (ovládání robota pomocí hlasu, bluetooth či jiných komunikačních kanálů není dovoleno) projel co nejrychleji dráhu od startu, vyznačenou na podložce černou čarou, a zároveň z podložky nesjel, dále bludiště, které následuje na konci černé čáry, aniž by přejížděl překážky a nakonec dráhu vyznačenou na podložce černou čarou od konce bludiště.
Mohlo by vás zajímat:
|