Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
- 04.10. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 04.10. Metrologické školení » Metrolog organizace
- 05.10. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 09.10. AutoCAD Electrical – základní kurz
- 09.10. Autodesk 3Ds MAX – kurz
- 10.10. Trimble SketchUp – základní kurz
- 10.10. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 11.10. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 11.10. Metrologické školení » Metrologie v praxi II
Aktuální články
- MSV 2023 představí novinky z oboru tváření a obrábění
- Atraktivní výukové projekty s využitím PLM a 3D tisku
- Novinky pro tisk CAD výkresů a plakátů od Canonu
- Pozvánka na Závodní den ČVUT
- Designblok uvede víceúčelovou židli Lambda od RIM CZ
- Nový průmyslový panelový počítač Rocksmart RSC610
- EMO Hannover z pohledu Profiky
- Velkoformátové tiskárny nové řady HP Latex 630
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
První finalisté Robosoutěže Fakulty elektrotechnické ČVUT |
Úterý, 08 Listopad 2016 10:41 | |
Stříbrnou příčku v napínavém zápase získal tým Gyza2, tvořený Vojtěchem Strašilem a Janem Jedelským z Gymnázia Zábřeh a na třetím místě se umístil tým Zahradníci Boskovice. Za něj soutěžili Michal Halabica, Aleš Gretz a Zdeněk Dürer z Vyšší odborné školy ekonomické a zdravotnické a Střední školy Boskovice. Do finálové soutěže postoupil i tým ALD, tvořený studenty Soukromé SŠ pro marketing a ekonomiku podnikání v Mostě Dominikem Frolíkem, Lukášem Bláhou a Jaroslavem Nejedlým, který se umístil na 4. příčce. V rámci soutěžní úlohy musí studenti středních škol v letošním roce sestavit a naprogramovat robota tak, aby samostatně bez jakékoliv další pomoci (ovládání robota pomocí hlasu, bluetooth či jiných komunikačních kanálů není dovoleno) projel co nejrychleji dráhu od startu, vyznačenou na podložce černou čarou, a zároveň z podložky nesjel, dále bludiště, které následuje na konci černé čáry, aniž by přejížděl překážky a nakonec dráhu vyznačenou na podložce černou čarou od konce bludiště.
Mohlo by vás zajímat:
|