Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
- 09.06. Autodesk 3DS MAX – kurz
- 09.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 12.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 12.06. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 16.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 16.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 23.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 25.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
Aktuální články
- Eurocom uvádí na trh pracovní stanici Nightsky RX515
- Virtuální realita při návrhu interiérů ve žďárské SPŠ
- UltiMaker S6: cenově dostupný, vysoce výkonný 3D tisk
- Corpis Maps s FLOWii – nový rozměr řízení byznysu
- Sympozium OPEN MIND Sales & Tech 2025
- Konference HERITAGE BIM 2025 a BIM DAY 2025
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 7. díl
- Staňte se přednášejícím na BIM OPEN 2025 v Ostravě
První finalisté Robosoutěže Fakulty elektrotechnické ČVUT |
Úterý, 08 Listopad 2016 10:41 | |
Stříbrnou příčku v napínavém zápase získal tým Gyza2, tvořený Vojtěchem Strašilem a Janem Jedelským z Gymnázia Zábřeh a na třetím místě se umístil tým Zahradníci Boskovice. Za něj soutěžili Michal Halabica, Aleš Gretz a Zdeněk Dürer z Vyšší odborné školy ekonomické a zdravotnické a Střední školy Boskovice. Do finálové soutěže postoupil i tým ALD, tvořený studenty Soukromé SŠ pro marketing a ekonomiku podnikání v Mostě Dominikem Frolíkem, Lukášem Bláhou a Jaroslavem Nejedlým, který se umístil na 4. příčce. V rámci soutěžní úlohy musí studenti středních škol v letošním roce sestavit a naprogramovat robota tak, aby samostatně bez jakékoliv další pomoci (ovládání robota pomocí hlasu, bluetooth či jiných komunikačních kanálů není dovoleno) projel co nejrychleji dráhu od startu, vyznačenou na podložce černou čarou, a zároveň z podložky nesjel, dále bludiště, které následuje na konci černé čáry, aniž by přejížděl překážky a nakonec dráhu vyznačenou na podložce černou čarou od konce bludiště.
Mohlo by vás zajímat:
|