Partneři Projektu CAD
- 20.02. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 20.02. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 26.02. Metrologické školení » Příprava na metrologický audit
- 27.02. Metrologické školení » Prevence proti reklamacím
- 05.03. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 13.03. Metrologické školení » Metrolog organizace
- 19.03. Metrologické dvoudenní školení » Metrologie v praxi I a II
- 31.03. HANNOVER MESSE 2025
- 22.05. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
Aktuální články
- 3E Praha CAMSynergy 2025 - 20. února
- Webinář CATIA V5 versus 3DEXPERIENCE CATIA
- Webinář Projektování a dimenzování technologií pro nízkoenergetické budovy
- Řešení FORCAM ENISCO v Audi FAW NEV v Číně
- ENCY Software ohlásil svou Světovou konferenci 2025
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 4. díl
- Profika očekává větší zájem o robotizaci a využívání AI
- HTC snižuje cenu prémiového HTC VIVE Pro 2
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
Specifikace OpenXR 1.0 základem pro ekosystém AR a VR |
Čtvrtek, 01 Srpen 2019 09:21 | |
Před vydáním první verze mohla XR komunita komentovat beta verzi a návrhy veřejnosti byly zaneseny do vstupního subsystému, podpory herního enginu a zaváděcího programu v OpenXR. Společně s vydáním specifikace získává OpenXR podporu ekosystému od členských firem konsorcia Khronos. Dostupné jsou implementace, včetně Monada, open source implementace OpenXR od společnosti Collabora, OpenXR programu pro náhlavní soupravy Windows Mixed Reality od Microsoftu, implementace Oculus OpenXR pro Rift nebo podpory Oculus Quest. Epic Games rovněž plánuje podpořit OpenXR 1.0 v Unreal Enginu.
Mohlo by vás zajímat:
|