Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 05.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní nábrhy)
- 05.06. Autodesk Inventor – kurz iLogic
- 05.06. Trimble Sketchup – workshop dynamické komponenty
- 05.06. Trimble Sketchup – workshop práce s terénem
- 05.06. Autodesk Maya – pokročilé techniky modelování
- 05.06. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.06. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 07.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 07.06. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 07.06. Autodesk 3DS MAX – kurz
Aktuální články
- Letiště Praha kontroluje stavební rozpočty využitím BIM a CCI
- Pozvánka na konferenci Mapy jsou pro každého 2023
- Moderní technologie ve stavebnictví
- Dva webináře o Bin Pickingu od Photonea tento týden
- Nový laserový 3D skener Trimble X9
- UltiMaker uvádí na trh 3D tiskárnu Method XL
- Nová řada tiskáren Canon Arizona 1300 s technologií FLOW
- Munro uvádí SUV elektromobil MK_1 Pick-Up
CAD na www.SystemOnLine.cz
Specifikace OpenXR 1.0 základem pro ekosystém AR a VR |
Čtvrtek, 01 Srpen 2019 09:21 | |
Před vydáním první verze mohla XR komunita komentovat beta verzi a návrhy veřejnosti byly zaneseny do vstupního subsystému, podpory herního enginu a zaváděcího programu v OpenXR. Společně s vydáním specifikace získává OpenXR podporu ekosystému od členských firem konsorcia Khronos. Dostupné jsou implementace, včetně Monada, open source implementace OpenXR od společnosti Collabora, OpenXR programu pro náhlavní soupravy Windows Mixed Reality od Microsoftu, implementace Oculus OpenXR pro Rift nebo podpory Oculus Quest. Epic Games rovněž plánuje podpořit OpenXR 1.0 v Unreal Enginu.
Mohlo by vás zajímat:
|