Aktuální články
- MMD představuje nový monitor Philips 276C8
- 3D tiskárna J850 a nové materiály v nabídce MCAE Systems
- Y Soft podpoří vzdělávání učitelů zajištěním tiskových služeb
- Monitor AOC Q27T1 s designem od studia F. A. Porsche
- Cenově atraktivní 13" profesionální dynabook Portégé A30-E
- Ohlédnutí za konferencí GIS Esri 2018 jako pozvání na tu letošní
- Bezpečný tisk pro interiéry s flexibilním inkoustem Canon UVgel 460
Specifikace OpenXR 1.0 základem pro ekosystém AR a VR |
Čtvrtek, 01 Srpen 2019 09:21 | |
Před vydáním první verze mohla XR komunita komentovat beta verzi a návrhy veřejnosti byly zaneseny do vstupního subsystému, podpory herního enginu a zaváděcího programu v OpenXR. Společně s vydáním specifikace získává OpenXR podporu ekosystému od členských firem konsorcia Khronos. Dostupné jsou implementace, včetně Monada, open source implementace OpenXR od společnosti Collabora, OpenXR programu pro náhlavní soupravy Windows Mixed Reality od Microsoftu, implementace Oculus OpenXR pro Rift nebo podpory Oculus Quest. Epic Games rovněž plánuje podpořit OpenXR 1.0 v Unreal Enginu.
Mohlo by vás zajímat:
|