Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 08.12. Blender – pokročilé materiály a renderování
- 09.12. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 10.12. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
- 10.12. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 10.12. Ansys - webinář Tváření tenkých plechů
- 11.12. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 11.12. Autodesk Inventor – kurz iLogic
- 11.12. Trimble SketchUp – základní kurz
- 11.12. Školení pro metrology - Nejistoty měření
- 11.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
Aktuální články
- BCN3D představuje tiskárnu Omega I60 G2
- Eagle Point a Bentley spolupracují na AEC školeních
- Aplikace Robot Calibration Helper pro uživatele ENCY Robot
- Nová generace robotů Epson SCARA Spider – RS4-C a RS6-C
- AXIOM TECH představuje Solid Edge 2026
- Výzkumný projekt s OPEN MIND - Další krok k inteligentnímu řízení chladicí kapaliny
- Inovované tablety Dell Pro Rugged 10 a 12 – vyšší výkon a delší provoz na baterii
- Stavebnictví vstupuje do éry digitální disciplíny
Specifikace OpenXR 1.0 základem pro ekosystém AR a VR |
| Čtvrtek, 01 Srpen 2019 09:21 | |
|
Před vydáním první verze mohla XR komunita komentovat beta verzi a návrhy veřejnosti byly zaneseny do vstupního subsystému, podpory herního enginu a zaváděcího programu v OpenXR. Společně s vydáním specifikace získává OpenXR podporu ekosystému od členských firem konsorcia Khronos. Dostupné jsou implementace, včetně Monada, open source implementace OpenXR od společnosti Collabora, OpenXR programu pro náhlavní soupravy Windows Mixed Reality od Microsoftu, implementace Oculus OpenXR pro Rift nebo podpory Oculus Quest. Epic Games rovněž plánuje podpořit OpenXR 1.0 v Unreal Enginu.
Mohlo by vás zajímat:
|










Otevřené konsorcium předních hardwarových a softwarových firem Khronos Group vytvořilo pokročilé akcelerační standardy a nyní oznámilo ratifikaci a veřejné vydání specifikace OpenXR 1.0. Jde o sjednocující standard bez licenčních poplatků, jenž zajišťuje napříč platformami vysoce výkonný přístup k platformám a zařízením virtuální a rozšířené reality (obecně známým jako XR). Nová specifikace je k nalezení jak na stránkách konsorcia 
