Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 08.12. Blender – pokročilé materiály a renderování
- 09.12. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 10.12. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
- 10.12. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 10.12. Ansys - webinář Tváření tenkých plechů
- 11.12. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 11.12. Autodesk Inventor – kurz iLogic
- 11.12. Trimble SketchUp – základní kurz
- 11.12. Školení pro metrology - Nejistoty měření
- 11.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
Aktuální články
- BCN3D představuje tiskárnu Omega I60 G2
- Eagle Point a Bentley spolupracují na AEC školeních
- Aplikace Robot Calibration Helper pro uživatele ENCY Robot
- Nová generace robotů Epson SCARA Spider – RS4-C a RS6-C
- AXIOM TECH představuje Solid Edge 2026
- Výzkumný projekt s OPEN MIND - Další krok k inteligentnímu řízení chladicí kapaliny
- Inovované tablety Dell Pro Rugged 10 a 12 – vyšší výkon a delší provoz na baterii
- Stavebnictví vstupuje do éry digitální disciplíny
Epic Games vydává Unreal Engine ve verzi 4.23 |
| Pátek, 06 Září 2019 08:34 | |
|
Dále lze interaktivně ve více lidech zkoumat digitální prostředí UE4 pomocí nových VR nástrojů, Live Link nástrojů a vzdáleně ovládat UE4 z iPadu. Jako beta se představuje vylepšené sledování paprsku v reálném čase s podporou dodatečných materiálů a typů geometrie. V beta verzi jsou Streaming a Runtime Virtual Texturing pro dělení velkých textur pomocí dlaždic nebo nový systém Unreal Insights pro sběr, analýzy a zobrazení dat v UE4. Podpora HoloLens 2 již není ve fázi beta, ale v plném nasazení s mnoha funkcemi.
Mohlo by vás zajímat:
|










Nejnovější aktualizace obsahuje nástroje pro virtuální produkci nové generace (pro dosažení výsledné kvality obrazových bodů v reálném čase), vývojářské nástroje pro maximální výkon nebo fyzikální a destrukční efekty v masivním měřítku a při filmové kvalitě (v rámci Chaosu, s integrací Niagary VFX pro dodatečné efekty jako prach a kouř). Výsledných záběrů lze nyní díky Unreal Enginu 4.23 dosáhnout přímo živě při natáčení, kdy LED stěny od nDisplay dovedou propojit skutečné herce s fotorealistickým prostředím Unreal Engine na pozadí a zachytit interaktivní a přesné světlo nebo odrazy.