Exkluzivní partner sekce
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
- 05.10. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 09.10. Metrologické školení » Měření drsnosti povrchu
- 09.10. Metrologické školení » Měření drsnosti povrchu
- 10.10. AutoCAD - kurz pro středně pokročilé
- 14.10. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 15.10. ATCx Praha 2024
- 17.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 06.11. AutoCAD - základní kurz
- 11.11. Autodesk Inventor – základní kurz
- 13.11. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
Aktuality
- Siemens přináší nový software Capital X jako službu
- První verzí softwaru Bentley byla PseudoStation
- 3DDen nově využívá AI pro interiérový design
- Siemens aktualizuje software Simcenter Testlab
- Artec 3D uvádí Artec Studio 18 pro metrologii
- PTC uzavírá dohodu o spolupráci s AWS
- Fotopolymerní plasty pro dlouhodobé používání
- Canon zavádí technologii FLXflow pro tiskárny Arizona
CAD na www.SystemOnLine.cz
Chaos představil V-Ray 5 pro Unreal |
Autor článku: Chaos | |
Neděle, 22 Srpen 2021 23:49 | |
Chaos vydává V-Ray 5 pro Unreal, novou aktualizaci svého produkčního renderovacího plug-inu určeného k importu V-Ray scén, bake lightingu a vykreslování paprskově sledovaných obrázků a animací v Unreal Engine. Nyní je sada funkcí V-Ray 5 přístupná architektům a designérům, včetně nejflexibilnější sady nástrojů pro light backing, které jsou v současné době k dispozici pro Unreal Engine 4. Light backing – větší rychlost, více ovládáníLight backing je předběžný výpočet světel a stínů pro (statickou) scénu, jejíž informace jsou poté uloženy na světelné mapě. Renderer poté ví, kde má model zesvětlit nebo ztmavit, čímž vytváří iluzi světla. Více o V-Ray 5 pro Unreal a odkaz ke stažení 30denní zkušební verze najdete na www.chaosgroup.com.
Mohlo by vás zajímat:
|