Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 22.05. Startujeme CATIA V5 & SOLIDWORKS transformaci
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
- 30.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 04.06. Školení: GD&T a výkresová dokumentace
- 05.06. AutoCAD 2013 - základní kurz
Aktuální články
- Navrhujeme datovou infrastrukturu s využitím BIM technologií a simulace sítí
- Santiniho kaple ve virtuální a rozšířené realitě
- Nejnovější aktualizace SprutCAM X a X Robot
- Workshop Do letních měsíců s novým SOLIDWORKS
- Robotické rameno řízené mikropočítačem
- První Wienerberger fórum roku 2024 bude 16. května
- 3D tiskárna microArch D1025 se dvěma rozlišeními
- Digitalizace s novým stavebním zákonem je příležitostí
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
Shaderlight 2019 ve verzi 7.1 |
Pátek, 13 Září 2019 07:19 | |
Společnost Shaderlight, vývojář softwaru Shaderlight for SketchUp, vykreslovacího doplňku pro Trimble SketchUp, vydává aktualizaci Shaderlight 2019, a to ve verzi 7.1. Ta nyní umožňuje specifikovat barvu Shaderlight světel korelací teploty barvy a nebo přes přidaný nástroj pro výběr teploty barev světel. Tato nová funkce usnadňuje vykreslení reálně existujících svítidel, specifikovaných teplotou barvy. Pro běžné typy světel jsou k dispozici různé předvolby. V přítomnosti světel s měnícími se teplotami barvy může být užitečné upravit bílý bod vykreslení tak, aby vytvářel obrázky bez výrazných barevných odstínů (nebo aby se zdůraznil konkrétní barevný odstín). Shaderlight 2019 (7.1) proto nyní obsahuje nový ovládací prvek Vyvážení bílé (White Balance) v dialogovém okně Nastavení vykreslení (Render Settings), který umožňuje specifikovat cílový bílý bod. Kompletní specifikace jsou v angličtině na této adrese.
Mohlo by vás zajímat:
|