Google překladač: English Deutsch

Produkční render V-Ray Next for Maya

Autor článku: Chaos Group   

Tags: Adaptive Dome Light | Maya | Rendering | V-Ray Next

V-Ray Adaptive dome light-1844V-Ray Next pro animační software Maya nabízí vylepšení získávání informací o scéně (včetně analýzy a automatického výpočtu op­ti­mál­ní­ho vykreslení), rychlejší renderování a jednodušší pracovní postupy v Maye pro špičkové projekty VFX a animace. Samotné vykreslování je nyní v průměru o 25 % rychlejší a získávání informace o scéně nabízí např. novou funkci Adaptive Dome Light, umožňující vykreslit obsah 2–7krát rychleji v závislosti na komplexnosti samotné scény. Díky nové renderovací architektuře je V-Ray GPU v průměru dvakrát rychlejší než předchozí verze.

Disponuje podporou rychlého vykreslení efektů jako mlha, oheň a kouř nebo výstupu Cryptomatte. Další novinkou je mód pro oddělení vybraných materiálů, textur, objektů a světel pro rychlou analýzu, realistické vlasy jako materiál, podpora PBR shaderů ve V-Ray Material pro kompatibilitu s materiály ze Substance Designeru a enginů Unreal a Unity, v beta verzi podpora V-Ray Cloud, podpora Supports Alembic 1.7 a mnohé další.


Mohlo by vás zajímat: