Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 30.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 03.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
Aktuální články
- MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení
- ARCHICAD 29 „BIMování“ prakticky a jednoduše
- Nová multifunkční hala v Brně bude T-Mobile ARENA
- Umělá inteligence mění engineering
- Zjednodušení švýcarského obrábění v SOLIDWORKS
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 9. díl
- ALLPLAN 2026: Vyšší produktivita, přesnost a spolupráce od návrhu po realizaci
- Bentley Systems posouvá umělou inteligenci v oblasti infrastruktury
Produkční render V-Ray Next for Maya |
| Úterý, 30 Říjen 2018 22:09 | |
|
Disponuje podporou rychlého vykreslení efektů jako mlha, oheň a kouř nebo výstupu Cryptomatte. Další novinkou je mód pro oddělení vybraných materiálů, textur, objektů a světel pro rychlou analýzu, realistické vlasy jako materiál, podpora PBR shaderů ve V-Ray Material pro kompatibilitu s materiály ze Substance Designeru a enginů Unreal a Unity, v beta verzi podpora V-Ray Cloud, podpora Supports Alembic 1.7 a mnohé další.
Mohlo by vás zajímat:
|










V-Ray Next pro animační software Maya nabízí vylepšení získávání informací o scéně (včetně analýzy a automatického výpočtu optimálního vykreslení), rychlejší renderování a jednodušší pracovní postupy v Maye pro špičkové projekty VFX a animace. Samotné vykreslování je nyní v průměru o 25 % rychlejší a získávání informace o scéně nabízí např. novou funkci Adaptive Dome Light, umožňující vykreslit obsah 2–7krát rychleji v závislosti na komplexnosti samotné scény. Díky nové renderovací architektuře je V-Ray GPU v průměru dvakrát rychlejší než předchozí verze.
