Partneři Projektu CAD
- 05.07. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.07. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 10.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 10.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 14.07. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop dynamické komponenty
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop práce s terénem
- 21.07. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 23.07. Autodesk Inventor – základní kurz
- 28.07. Trimble SketchUp – základní kurz
Aktuální články
- Dassault Systèmes a Patrick Jouin představili Ta.Tamu
- FAB25 Czechia – Brno 4. až 7. července 2025
- ENCY World Conference 2025: Světové setkání ENCY komunity
- Ohlédnutí za Advanced Engineering TechDay 2025
- Import mapy technické infrastruktury z DTM ČR
- Maker tábory pro děti – kreativita, technika a zábava
- Podejte návrh na přednášku pro BIM OPEN 2025
- MapFactor Navigator 25 s aktualizovanými offline mapami a vylepšenou možností integrace
Produkční render V-Ray Next for Maya |
Úterý, 30 Říjen 2018 22:09 | |
Disponuje podporou rychlého vykreslení efektů jako mlha, oheň a kouř nebo výstupu Cryptomatte. Další novinkou je mód pro oddělení vybraných materiálů, textur, objektů a světel pro rychlou analýzu, realistické vlasy jako materiál, podpora PBR shaderů ve V-Ray Material pro kompatibilitu s materiály ze Substance Designeru a enginů Unreal a Unity, v beta verzi podpora V-Ray Cloud, podpora Supports Alembic 1.7 a mnohé další.
Mohlo by vás zajímat:
|