Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 16.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 20.10. Autodesk Inventor – základní kurz
- 21.10. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 21.10. Školení pro metrology - Příprava na metrologický audit
- 22.10. Školení pro metrology - Minimalizace chyb v metrologii
- 23.10. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.10. Autodesk Maya – pokročilé techniky modelování
- 23.10. ATCx Digital Twin 2025
- 23.10. Objevte nový přístup k 3D modelování s 3DEXPERIENCE CATIA
- 24.10. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
Aktuality
- Izraelští vědci dosáhli průlomu v 3D tisku skla
- Cate Lochead ředitelkou marketingu v Bentley Systems
- Siemens Trutnov snížil chybovost vyskladnění o 70 %
- BAE Systems a PragoData podporují produkty pro český obranný sektor
- Pulsonix 14.0 vylepšuje návrhy plošných spojů
- Nový materiál pro rapid tooling: Ultracur3D RG 3280
- MCAE na MSV nemůže chybět
- Siemens řešení ve spojení s robotickým broušením
Systém virtuální reality HTC Vive Pro Eye jde do prodeje |
Autor článku: HTC Vive | |||||||||||||||||||||||||||||||
Středa, 15 Květen 2019 10:51 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Nové možnosti s profesionální VR druhé generaceSystém HTC Vive Pro Eye vznikl jako odpověď na potřeby profesionálních uživatelů a podnikatelů. Je vhodný nejen pro jednoduché instalace s jedním headsetem, ale i pro velké instalace pro více uživatelů. Dokáže plně využít sledování pohybu SteamVR 2.0 na prostoru až 10 × 10 metrů s využitím několika headsetů a bezdrátové připojení pomocí HTC Vive Wireles adaptéru. Nechybí samozřejmě špičkové OLED displeje s perfektním kontrastem a rozlišením 2880 × 1600. Velký posun však představuje technologie sledování pohybu očí, která přináší následující výhody:
Perfektní výkon i obraz s technologií foveated renderingDíky integraci sledování pohybu očí a technologii foveated rendering je možné snížit nároky na běh aplikací a zároveň zvýšit kvalitu obrazu. Výkon grafické karty je investován do vykreslování těch nejjemnějších detailů v místě, na které se uživatel skutečně kouká. Tam, kde lidské oko detaily nedokáže postřehnout, je výkon naopak ušetřen. Výsledkem je perfektní vizuální zážitek a efektivní práce s dostupným HW. I proto společnost Nvidia označuje HTC Vive Pro Eye za nejvhodnější headset pro spojení s grafickými kartami RTX a jejich technologii Variable Rate Shading. Specifikace:
Specifikace sledování pohybu očí:
Mohlo by vás zajímat:
|