Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
- 05.07. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.07. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 10.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 10.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 14.07. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop dynamické komponenty
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop práce s terénem
- 21.07. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 23.07. Autodesk Inventor – základní kurz
- 28.07. Trimble SketchUp – základní kurz
Aktuality
- Mobilní aplikace pro vzdálené ovládání 3D tiskárny
- BAC přechází na Siemens Xcelerator při vývoji superauta Mono
- Cena Josepha Fouriera za létání dronů v budovách
- Nový web TECHNODAT: Digitalizace s technickou přesností, která má smysl
- SCANLAB a interaktivní náhled do vývoje produktů
- Online konference ATCx AI for Engineers 2025
- Siemens a NVIDIA rozšiřují spolupráci v průmyslové AI
- Z Hexagonu AB se v roce 2026 odštěpí Octave
Systém virtuální reality HTC Vive Pro Eye jde do prodeje |
Autor článku: HTC Vive | |||||||||||||||||||||||||||||||
Středa, 15 Květen 2019 10:51 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Nové možnosti s profesionální VR druhé generaceSystém HTC Vive Pro Eye vznikl jako odpověď na potřeby profesionálních uživatelů a podnikatelů. Je vhodný nejen pro jednoduché instalace s jedním headsetem, ale i pro velké instalace pro více uživatelů. Dokáže plně využít sledování pohybu SteamVR 2.0 na prostoru až 10 × 10 metrů s využitím několika headsetů a bezdrátové připojení pomocí HTC Vive Wireles adaptéru. Nechybí samozřejmě špičkové OLED displeje s perfektním kontrastem a rozlišením 2880 × 1600. Velký posun však představuje technologie sledování pohybu očí, která přináší následující výhody:
Perfektní výkon i obraz s technologií foveated renderingDíky integraci sledování pohybu očí a technologii foveated rendering je možné snížit nároky na běh aplikací a zároveň zvýšit kvalitu obrazu. Výkon grafické karty je investován do vykreslování těch nejjemnějších detailů v místě, na které se uživatel skutečně kouká. Tam, kde lidské oko detaily nedokáže postřehnout, je výkon naopak ušetřen. Výsledkem je perfektní vizuální zážitek a efektivní práce s dostupným HW. I proto společnost Nvidia označuje HTC Vive Pro Eye za nejvhodnější headset pro spojení s grafickými kartami RTX a jejich technologii Variable Rate Shading. Specifikace:
Specifikace sledování pohybu očí:
Mohlo by vás zajímat:
|