Exkluzivní partner sekce
- 10.09. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 16.09. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 18.09. Webinář: Připravte CATIA & SOLIDWORKS na platformu 3DEXPERIENCE®
- 19.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.09. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 26.09. Odhalte TAJEMSTVÍ efektivity vývojových procesů: seminář MODSIM v Praze je tady!...
- 02.10. Metrologické školení » Metrolog organizace
- 05.10. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 09.10. Metrologické školení » Měření drsnosti povrchu
- 09.10. Metrologické školení » Měření drsnosti povrchu
Aktuality
- Srdce kovovýroby bije ve Stuttgartu na AMB 2024
- HCL CAMWorks pro 3DEXPERIENCE SOLIDWORKS
- Bentley kupuje 3D geoprostorovou společnost Cesium
- Siemens na MSV představí výhody propojení světa informačních a výrobních technologií
- Aplikace Altium 365 dostupná na AWS Marketplace
- Sada produktů ActCAD 2025 je nyní k dispozici
- ADMASYS umožní BigRepu expanzi na východ
- Automatická tvorba schémat v cloudu
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
Jak e‑sporty a inovace ve studiu připravují studenty na budoucnost |
Autor článku: Acer | |
Středa, 24 Leden 2024 23:05 | |
Acer se účastní veletrhu BETT – největší výstavy vzdělávacích technologií na světě, kde bude rovněž zastávat roli technologického partnera pro e‑sport @Bett. Akce se koná od 24. do 26. ledna v londýnském kongresovém centru ExCel ve Velké Británii. Veletrh BETT, který se může pochlubit více než 30 tisíci účastníky z celého světa, je místem, kde se setkáte s celosvětovou komunitou pedagogů a tvůrců změn. Také navážete kontakty a získáte nápady, strategie a skutečná řešení pro zlepšení světové konkurenceschopnosti prostřednictvím kvality a inovací ve vzdělávání. E‑sporty ve vzdělávání: příběh růstu založený na datechVýrazný vzestup e‑sportu ve vzdělávacím prostředí je podpořen ohromujícím 75% nárůstem sledovanosti od roku 2021. V roce 2023 dosáhl historického maxima 2,76 miliardy sledovaných hodin. Takto prudký nárůst odráží potenciál tohoto odvětví znovuobjevit vzdělávací paradigmata. Úspěšný příběh Aceru a Barnsley College má za cíl ukázat, jak lze e‑sport hladce a efektivně začlenit do akademických osnov, a tím zvýšit zájem o obory STEAM. Technologie společnosti odpovídá potřebám současného vzdělávání a umožňuje studentům, aby svou vášeň pro hraní her přetavili v životaschopnou kariéru. Během své hlavní přednášky 25. ledna „Level up your academic studies with e‑sport“ – budou Acer, Intel a Barnsley College hovořit o tom, jak technologie jednoznačně usnadnily přijetí e‑sportu do učebních osnov škol. Přednáška se zaměří na roli e‑sportů při vytváření nových vzdělávacích a kariérních cest v rámci vysokoškolského vzdělávání a při pěstování podnikatelských dovedností, přičemž zahrne také začlenění e‑sportů do vzdělávání K12, se zvláštním důrazem na inkluzivitu a klíčovou roli žen v tomto odvětví. Úloha 3D a AI ve vzděláváníPohlcující výuka je nejnovějším cílem vzdělávání. Díky tomu, že jsou studenti více zapojeni, se zlepšují jejich schopnosti zapamatovat si informace. Ve vyhrazeném prostoru SpatialLabs se návštěvníci veletrhu mohou zapojit do práce se zážitkovým centrem Acer SpatialLabs Experience Center Pro, které je připraveno změnit vzdělávací přístupy v oblasti e‑sportů. Tato platforma umožňuje studentům a profesionálům vizualizovat a interagovat se složitými 3D modely, čímž podporuje pokročilou úroveň zapojení a porozumění. Je to názorný příklad toho, jak se imerzivní 3D technologie Aceru uplatňují ve vzdělávání v oblasti e‑sportů a zlepšují nejen herní zážitky, ale také poskytují cenné, přenositelné dovednosti v oblasti 3D designu a vývoje. Způsob učení ovlivňuje 3D, ale stejně také i umělá inteligence (AI). Umělá inteligence a vzdělávání jdou ruku v ruce, aby studentům zlepšily zážitek z učení. Učitelé mohou zefektivnit své plány výuky a vytvářet zajímavější a atraktivnější obsah hodin. Stejně tak mladí studenti mohou využívat AI ke zlepšení procesu učení a lepšímu pochopení složitých témat. Acer Chromebook Plus 515 poskytuje studentům pokročilé funkce, které jim umožní být více produktivní a snadno vyjádřit svou kreativitu. Díky generativním funkcím umělé inteligence využívajícím technologii Firefly a preciznosti Photoshopu spolu s Adobe Expressem „vše v jednom“ mají studenti k dispozici vše, co potřebují k vytváření obrázků a vlastních návrhů obsahu. Vestavěné možnosti úprav také umožňují rychlejší a snadnější upravování fotografií a videí. Například funkce Magic Eraser s umělou inteligencí ve vestavěné aplikaci Fotky Google snadno odstraní nežádoucí rušivé prvky, zatímco několik snadných kliknutí na nástroje pro tvorbu videa umožní rozšířené úpravy videa. Pokud jsou školy s notebookem Acer Chromebook Plus mimo dosah internetového připojení, mohou nyní využívat funkci Synchronizace souborů, která zajišťuje, že dokumenty, tabulky a prezentace Google jsou vždy dostupné prostřednictvím Správce souborů Chromebook Plus, ať už online nebo offline. Řada notebooků Acer TravelMate s operačním systémem Windows 11 Pro obsahuje službu Copilot od Microsoftu, což je chatovací služba s umělou inteligencí vytvořená pro organizace a školy. Podporuje studenty a pracovníky v kreativnějším a efektivnějším plnění úkolů a umožňuje jim rychle vytvářet obsah, shrnovat dokumenty a učit se novým dovednostem. Dokáže dokonce učit kódování a další složitá témata. A co je nejdůležitější, Copilot zajišťuje bezpečnost dat a nedochází k úniku uživatelských, školních ani firemních dat mimo organizaci.
Mohlo by vás zajímat:
|