Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
- 02.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 15.05. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 22.05. Startujeme CATIA V5 & SOLIDWORKS transformaci
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
Aktuální články
- Jarní webináře s aplikacemi ArcGIS
- Jak nové technologie přetvářejí CNC obrábění
- Kreativní soutěž v projektování plná moderních PLM a BIM technologií
- Creaform představuje nové 3D skenery MetraSCAN BLACK+
- Pozvánka na Konferenci GIS Esri v ČR 2024
- Poděkování za účast na Leica Tour
- Efektivní využití QR kódů ve stavebnictví
- SXblue GLOBE – řešení pro GIS a terénní průzkumy
CAD na www.SystemOnLine.cz
Plugin KeyShot pro ZBrush |
Čtvrtek, 25 Červenec 2013 09:57 | |
Společnost Luxion představila na veletrhu SIGGRAPH 2013 v Anaheimu integraci mezi KeyShot a ZBrush od Pixologic. Integrace je založena na GoZ, což je aplikace od Pixologic pro přenos sítí jedním kliknutím. Uživatelé ZBrush tak mohou importovat a aktualizovat svou práci v KeyShot včetně všech textur. ZBrush je program pro digitální tvorbu soch a maleb, využívaný hlavně v mediálním a zábavním průmyslu. Již dříve ZBrush importoval geometrii ZBrush do KeyShot exportem souborů .obj. Nyní se možnost importu geometrie rozšiřuje o SubTools, texturování a PolyPainting. Modely mhou být aktualizovány přímo v KeyShot díky LiveLinking. Pro správnou funkci je nutné do KeyShot nainstalovat doplněk GoZ, v ZBrush pak vybrat GoZ z nástrojového menu. SubTool nebo SubTools jsou následně převedeny přímo do KeyShot, a stejně tak geometrie, všechny materiály, animace, prostředí, osvětlení a nastavení. Plugin se nyní testuje ve verzi soukromé bety, k dispozici pro širokou veřejnost by měl být koncem tohoto léta.
Mohlo by vás zajímat:
|