Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 18.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 18.11. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 18.11. Školení pro metrology - Měření tvrdosti kovových materiálů
- 19.11. Školení pro metrology - Metrolog organizace
- 20.11. Sheet Metal Design
- 21.11. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 24.11. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 24.11. Autodesk Maya – úvod do 3D
- 24.11. Blender – úvod do 3D
- 24.11. CATIA V5 základy
Aktuální články
- Trimble představil vylepšení pro spolupráci ve SketchUpu
- HSF System automatizuje projekční procesy pomocí BIM a umělé inteligence
- Simulace proudění a její prezentace pomocí VR
- Nová verze čteček čárových kódů WEROCK Rockscan PX3000
- Creaform rozšiřuje nabídku o řadu HandySCAN 3D|PRO
- Zoner Studio vylepšuje každodenní práci s fotkami
- VARS dodal Vysočině digitální systém správy silnic
- Navrhni si svou firmu s využitím PLM, BIM a VR
Renderer Indigo v beta verzi 4.0.48 |
| Pondělí, 27 Březen 2017 10:14 | |
|
U některých světelných scénářů se objevuje více ruchů než u jiných. Proto je k dispozici možnost nastavení vzorkovacího násobiče. Vyšší hodnoty znamenají lepší zpracování. Kompletní seznam změn v angličtině a odkazy ke stažení jsou na této adrese.
Mohlo by vás zajímat:
|







Pro veřejné testování byla uvolněna beta verze softwaru Indigo s mnoha novými funkcemi. Mezi ně patří například kompletní podpora světelných vrstev pro OpenCL (GPU) vykreslování pro rychlé a snadné vyvážení zdrojů světla během vykreslování za pomoci grafického procesoru. Šikovnou funkcí má být miniatura pro každou vrstvu světla, takže je snazší najít příslušnou vrstvu v sadě. Další novinou je možnost připsat světelný zdroj světelné vrstvě přímo v rozhraní Indigo GUI, a také zde lze přidávat nové vrstvy. Pro lepší citlivost a přepočet snímků se rozlišení dynamicky adaptuje v reálném čase na změny kamery nebo materiálu.