Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
- 02.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 15.05. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 22.05. Startujeme CATIA V5 & SOLIDWORKS transformaci
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
Aktuální články
- Jarní webináře s aplikacemi ArcGIS
- Modix představuje Modix Slicer a vysokorychlostní extrudér
- Jak nové technologie přetvářejí CNC obrábění
- Kreativní soutěž v projektování plná moderních PLM a BIM technologií
- Creaform představuje nové 3D skenery MetraSCAN BLACK+
- Pozvánka na Konferenci GIS Esri v ČR 2024
- Poděkování za účast na Leica Tour
- Efektivní využití QR kódů ve stavebnictví
CAD na www.SystemOnLine.cz
Doplněk Radeon ProRender pro Blender 2.80 Beta |
Úterý, 08 Říjen 2019 07:14 | |
Hlavní novinkou u aktualizované verze doplňku Radeon ProRender pro Blender 2.80, nyní dostupným jako beta pro Windows 10, je plnospektrální vykreslování (Full Spectrum Rendering). Díky tomu lze měnit velikost náhledu, u něhož lze využít velmi rychlé vykreslování, nebo kompletní sledování paprsku, a to včetně přirozeně přesných materiálů i osvětlení. Plnospektrální vykreslování je rozšíření Radeon ProRenderu mimo OpenCL, využívající stejný Radeon ProRender SDK, ale jiný backend s rasterizací pomocí Vulkanu pro efekty jako odrazy, lomy světla nebo zastínění okolím. Univerzální Radeon ProRender SDK dovoluje vývojářům měnit kvalitu a rychlost vykreslování pouhými pár řádky kódu. Toto řešení vyplňuje mezeru mezi náhledy OpenGL (jako EEVEE) a algoritmem sledování drah (třeba Cycles). U náhledů pak lze měnit nastavení scén, měnit světla, shadery aj. Beta verze tohoto aktualizovaného doplňku je ke stažení zde.
Mohlo by vás zajímat:
|