Google překladač: English Deutsch

Technologie 3DVIA ve hře Nestlé

Autor článku: Dassault Systèmes   

Tags: 3DVIA | Dassault | Nestlé | RIO

Hra Nestle Rio s technologii 3DVIA 1117Společnost Nestlé obohatila o trojrozměrnou rozšířenou realitu 26 milionů svých krabic s cereáliemi, které se prodávají v 53 zemích světa. Novinka je spjatá s premiérou animovaného filmu RIO, který uvádí společnost 20th Century Fox. RIO vypráví příběh postavičky jménem Blu, papouška z malého města na středozápadě Spojených států, který neumí létat. Najednou se ale ocitne v barevném a magickém světě Rio de Janeira, kde se naučí vše potřebné k tomu, aby mohl létat. Reklamní kampaně navazující na film se účastní značky Nesquik, Chocapic, Cookie Crisp, Cini-Minis, Estrelitas, Honey Stars, Koko Krunch Milo, Nescau a Trix.

Hra z dílny společnosti Dassault Systèmes (v akci si hru můžete prohlédnout na webové stránce Dassault Systèmes) kombinuje rozšířenou realitu a zábavu. Pro účast ve hře stačí vystřihnout štítek z krabice s cereáliemi, a pak už je možné hrát si s hlavním protagonistou Blu – stačí k tomu pouze počítač s webovou kamerou a připojení k internetu. Hráči mohou postupně objevit i další postavičku jménem Jewel a tu virtuálně oživit v reálném osobním prostředí obohaceném o 3D pozadí.
Společnost Nestlé s Dassault Systèmes spolupracuje již na třetí reklamní kampani v řadě. První iniciativu spustily tyto dvě společnosti v roce 2009, přičemž hned o rok později získaly prestižní cenu „Observatoire de l’innovation publicitaire”. Patrick Schoellhammer, ředitel reklamních kampaní pro cereálie, vysvětluje globální dosah kampaně: „Společnost Nestlé byla vždy průkopníkem digitálního marketingu a když byla experimentální technologie úspěšně vyzkoušena na našem domácím trhu, dalším logickým krokem bylo její spuštění na trhu mezinárodním.”
Hru si můžete zahrát na adrese www.nestle-rio.com, stačí vystřihnout štítek z krabice s cereáliemi Nestlé.

Mohlo by vás zajímat: