Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
- 01.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.05. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.05. Webinář Optimalizace PCB z pohledu tepelného managementu v programu Ansys Icepak...
- 12.05. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 13.05. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 14.05. Tolerance Management Fórum
- 15.05. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 15.05. ATCx Simulate at the Speed of Design
- 22.05. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
Aktuální články
- Detailnější pohled na Moravu a Slezsko
- OPEN MIND uvádí hyperMILL 2025
- GEFOS zve na konferenci 3D Days 2025
- ZWSOFT vydal ZWCAD MFG 2026 Beta
- Cesta k bezpečné automatizaci: jak roboty mění stavební průmysl
- ALLPLAN 2025-1 zvyšuje efektivitu a spolupráci
- Epson představuje nové tiskárny SureColor řady P
- Platforma pro inovace, navazování kontaktů a nové přístupy
CAD na www.SystemOnLine.cz
Technologie 3DVIA ve hře Nestlé |
Úterý, 26 Duben 2011 13:42 | |
![]() Hra z dílny společnosti Dassault Systèmes (v akci si hru můžete prohlédnout na webové stránce Dassault Systèmes) kombinuje rozšířenou realitu a zábavu. Pro účast ve hře stačí vystřihnout štítek z krabice s cereáliemi, a pak už je možné hrát si s hlavním protagonistou Blu – stačí k tomu pouze počítač s webovou kamerou a připojení k internetu. Hráči mohou postupně objevit i další postavičku jménem Jewel a tu virtuálně oživit v reálném osobním prostředí obohaceném o 3D pozadí. Společnost Nestlé s Dassault Systèmes spolupracuje již na třetí reklamní kampani v řadě. První iniciativu spustily tyto dvě společnosti v roce 2009, přičemž hned o rok později získaly prestižní cenu „Observatoire de l’innovation publicitaire”. Patrick Schoellhammer, ředitel reklamních kampaní pro cereálie, vysvětluje globální dosah kampaně: „Společnost Nestlé byla vždy průkopníkem digitálního marketingu a když byla experimentální technologie úspěšně vyzkoušena na našem domácím trhu, dalším logickým krokem bylo její spuštění na trhu mezinárodním.” Hru si můžete zahrát na adrese www.nestle-rio.com, stačí vystřihnout štítek z krabice s cereáliemi Nestlé.
Mohlo by vás zajímat:
|