Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 18.12. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 18.12. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 18.12. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.01. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 07.01. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
Aktuální články
- DMG doplní CNC stroje o Mastercam pro postprocesing
- Nové technologie, materiály a digitální nástroje mění stavebnictví
- Chytřejší brusný kotouč se prosazuje
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
- BCN3D představuje tiskárnu Omega I60 G2
- Eagle Point a Bentley spolupracují na AEC školeních
Technologie 3DVIA ve hře Nestlé |
| Úterý, 26 Duben 2011 13:42 | |
Společnost Nestlé obohatila o trojrozměrnou rozšířenou realitu 26 milionů svých krabic s cereáliemi, které se prodávají v 53 zemích světa. Novinka je spjatá s premiérou animovaného filmu RIO, který uvádí společnost 20th Century Fox. RIO vypráví příběh postavičky jménem Blu, papouška z malého města na středozápadě Spojených států, který neumí létat. Najednou se ale ocitne v barevném a magickém světě Rio de Janeira, kde se naučí vše potřebné k tomu, aby mohl létat. Reklamní kampaně navazující na film se účastní značky Nesquik, Chocapic, Cookie Crisp, Cini-Minis, Estrelitas, Honey Stars, Koko Krunch Milo, Nescau a Trix.Hra z dílny společnosti Dassault Systèmes (v akci si hru můžete prohlédnout na webové stránce Dassault Systèmes) kombinuje rozšířenou realitu a zábavu. Pro účast ve hře stačí vystřihnout štítek z krabice s cereáliemi, a pak už je možné hrát si s hlavním protagonistou Blu – stačí k tomu pouze počítač s webovou kamerou a připojení k internetu. Hráči mohou postupně objevit i další postavičku jménem Jewel a tu virtuálně oživit v reálném osobním prostředí obohaceném o 3D pozadí. Společnost Nestlé s Dassault Systèmes spolupracuje již na třetí reklamní kampani v řadě. První iniciativu spustily tyto dvě společnosti v roce 2009, přičemž hned o rok později získaly prestižní cenu „Observatoire de l’innovation publicitaire”. Patrick Schoellhammer, ředitel reklamních kampaní pro cereálie, vysvětluje globální dosah kampaně: „Společnost Nestlé byla vždy průkopníkem digitálního marketingu a když byla experimentální technologie úspěšně vyzkoušena na našem domácím trhu, dalším logickým krokem bylo její spuštění na trhu mezinárodním.” Hru si můžete zahrát na adrese www.nestle-rio.com, stačí vystřihnout štítek z krabice s cereáliemi Nestlé.
Mohlo by vás zajímat:
|










Společnost Nestlé obohatila o trojrozměrnou rozšířenou realitu 26 milionů svých krabic s cereáliemi, které se prodávají v 53 zemích světa. Novinka je spjatá s premiérou animovaného filmu RIO, který uvádí společnost 20th Century Fox. RIO vypráví příběh postavičky jménem Blu, papouška z malého města na středozápadě Spojených států, který neumí létat. Najednou se ale ocitne v barevném a magickém světě Rio de Janeira, kde se naučí vše potřebné k tomu, aby mohl létat. Reklamní kampaně navazující na film se účastní značky Nesquik, Chocapic, Cookie Crisp, Cini-Minis, Estrelitas, Honey Stars, Koko Krunch Milo, Nescau a Trix.