Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 29.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 02.06. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 02.06. Autodesk Inventor - základní kurz
- 04.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.06. Advanced Engineering TechDay 2025
- 05.06. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 09.06. Autodesk 3DS MAX – kurz
- 12.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 16.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
Aktuality
- Formnext 2025: Výzva k přihlášení řečníků
- Novinky v ZW3D 2026: Co všechno přináší nová verze?
- Hexagon uvádí na trh PRESTO Quality Station
- STEP – v Datakitu na úrovni doby
- ENCY Software expanduje do Indie
- Výrobní řešení pro moderní obranný průmysl od 3Dees
- Zuken uvádí na trh CR-8000 2025 s podporou AI
- Integrace UltiMaker Cura se zařízeními 3Dconnexion
CAD na www.SystemOnLine.cz
GIS informace rychleji a efektivněji |
Středa, 10 Červen 2009 11:01 | |
Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Telefónica O2 Czech Republic je také předním poskytovatelem ICT služeb v zemi. VýzvyV rámci poskytování svých služeb spravuje Telefónica O2 rozsáhlou síť metalických a optických kabelů, o jejichž evidenci se stará útvar Administrace a dokumentace sítě. Evidence obou sítí je ze strany IT aplikací podporována dvěma řešeními – samostatným systémem pro sběr a čištění dat a systémem pro prezentaci a přístup k datům. Informace obsažené a prezentované v těchto systémech pak využívají ke své práci nejrůznější kategorie uživatelů: techničtí pracovníci, obchodní složky, pracovníci zodpovědní za přípravu investičních akcí k analýzám připojení zákazníků, složky zabývající se bezpečností ke zjištění např. záplavových oblastí a bouřkových oblastí, či marketingové oddělení kupříkladu pro vytváření map pokrytí konkrétní telekomunikační službou. Telefónica O2 stála před několika výzvami. Společnost potřebovala jednak vizualizovat CAD data v jednoduchém a intuitivním prostředí pro podporu celé řady vnitropodnikových procesů. Důležitým záměrem bylo také vytvořit prostředí pro zpracování tzv. „startovací dokumentace“ a její rámcové oceňování – startovací dokumentace slouží jako podklad pro investiční akce, jako je například výstavba nového kabelu, připojení nových zákazníků apod. Dalším cílem pak bylo mít k dispozici nástroj pro tvorbu nejrůznějších geo-analýz a studií. Startovací dokumentace je v podstatě zadání, které je nutné zpracovat před každou investiční akcí. Tato dokumentace se předává dodavatelské firmě, která akci vyprojektuje, postaví a na konci stavby předá společnosti Telefónica O2. Startovací dokumentace řeší jak technickou část, tak i rámcový ekonomický odhad ceny projektu, jež se musí posuzovat a schvalovat z pohledu návratnosti investic. Role prezentačního systému je v tomto klíčová, neboť na základě informací o již existující síti vytváří hrubé schéma budoucí sítě a pomáhá k co nejpřesnějšímu ocenění připravované investiční akce. Automatizované interaktivní prezentační prostředí mělo nahradit dosavadní praxi zdlouhavého dotazování specializovaných pracovníků na dokumentačních odděleních po celé republice. „Potřebovali jsme webové prostředí, které mělo zajistit automatizovaný přístup k potřebným datům a zefektivnit procesy s tím spojené. Řešení umožňující bez nutnosti intenzívního školení jednoduše a intuitivně zpřístupnit data o síti napříč firmou širokému spektru uživatelů, kteří nemají specifické znalosti CAD technologií nebo navazujících databází.“ Michal Hamouz
Systém Autodesk MapGuide je nyní v rámci celopodnikové IT infrastruktury napojen prostřednictvím nejrůznějších rozhraní na celou řadu systémů, které jej zásobují potřebnými daty. Nejdůležitější je rozhraní na původní CAD systém na sběr polohopisných dat o síti, dále na Registr telekomunikační sítě, na Registr objektů a pracovišť a také na obchodní systémy – jako např. CRM řešení, systém pro zřizování telefonních a ADSL služeb, systém dat měření metalické sítě atd. Systém má rovněž rozhraní na nejdůležitější podnikové workflow podporující proces poskytnutí služby a proces investiční výstavby. Klíčové přínosyImplementací a zprovozněním řešení Autodesk MapGuide byl splněn cíl společnosti Telefónica O2 mít jeden systém, přes který se široké spektrum uživatelů snadno dostane k agregovaným datům technické dokumentace. „Díky řešení Autodesk MapGuide došlo k naplnění základního předpokladu pro realizaci organizačních změn, centralizaci a snížení počtu pracovníků. Zatímco dříve musela být dokumentace uložena a přístupná v 70 okresech, dnes máme těchto pracovišť pouze třináct.“ Michal Hamouz
Mohlo by vás zajímat:
|