Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
- 09.06. Autodesk 3DS MAX – kurz
- 09.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 12.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 12.06. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 16.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 16.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 23.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 25.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
Aktuality
- PTC uvádí na trh Creo 12
- Flexcompute integruje CFD Flow360 s nástroji GridPro
- Nový 3D tisk pro složité konstrukce s nižším odpadem
- Siemens urychluje vývoj elektrických lodí
- ModuleWorks investuje do Toolpath Labs
- Sada pro vývojáře softwaru zlepší zpracování CAD dat
- IMAGINiT uvádí na trh Clarity 2026
- Hirano maximalizuje kvalitu a výkon při výrobě baterií
WEROCK rozšiřuje nabídku servisu a záruky |
Autor článku: WEROCK Technologies | |
Středa, 05 Říjen 2022 11:12 | |
Díky prodloužení záruky výrobce na 24 měsíců nabízí společnost Werock svým zákazníkům dodatečnou jistotu bez dodatečných nákladů obvyklých v tomto odvětví – což je výrazně lepší nabídka ve srovnání s jednoletou záruční lhůtou obvyklou v odvětví průmyslových počítačů. Nová záruka se vztahuje na všechny produkty zakoupené od společnosti Werock nebo jejích prodejců po 30. srpnu 2022. Pro využití prodloužené záruky není nutná samostatná registrace. Pro optimální bezpečnost a plánování po celou dobu používání lze v závislosti na modelu sjednat prodloužení záruky na 36 až 60 měsíců. Samotné opravy probíhají transparentně prostřednictvím online systému podpory poskytovatele, který slibuje neustálý přehled o aktuálním stavu procesu v reálném čase. Ačkoli společnost Werock nenabízí v rámci standardní záruky žádnou garantovanou dobu podpory, tým se snaží poskytnout první odpověď a pomoc na dotazy během pracovní doby do 1 hodiny. Předložený hardware by měl být dokončen do 7 dnů. Ve Werocku jsou přesvědčeni o kvalitě svých výrobků a počet oprav hardwaru za poslední dva roky jim jasně ukazuje, že tento krok mohou bez váhání učinit. Jejich výrobky jsou od základu konstruovány jako robustní a odolné, což potvrzují i zkušební laboratoře. Dobrý a rychlý servis je součástí jejich chápání dobrého vztahu se zákazníkem. Samozřejmě také vědí, že pro jejich uživatele je důležité, aby výpadky zařízení byly co nejkratší. Proto je samozřejmostí, že všechny servisní lístky vyřizují co nejrychleji. Werock také představuje nový prémiový balíček služeb „Záruka Plus“ a tím se jasně odlišuje od konkurence. Servisní balíček doplňuje záruční zpracování orientované na zákazníka o všestrannou ochranu, která se vztahuje i na náhodná poškození způsobená nehodami a běžným opotřebením během smluvního období. Záruku Plus lze také zakoupit až 90 dní po prvním nákupu. Balíček je především navržen jako skutečný balíček ochrany TCO (Total Cost of Ownership) a zahrnuje i krytí škod způsobených požárem, krádeží nebo úplnou ztrátou, např. v důsledku přejetí. To znamená, že v případě nepředvídaných událostí si uživatelé mohou být jisti, že jejich zařízení bude obnoveno bez dodatečných nákladů nebo delších odstávek. Pokud již není možné zařízení opravit, společnost Werock jej nahradí náhradním zařízením stejné nebo lepší specifikace. Další informace o nových záručních balíčcích najdete na www.werocktools.com/product-warranty. Balíčky služeb jsou okamžitě k dispozici u společnosti Werock i u přidružených prodejních partnerů.
Mohlo by vás zajímat:
|