Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 18.08. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 18.08. Základní školení Siemens NX CAD
- 18.08. Základní školení Siemens NX CAM
- 19.08. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 20.08. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 21.08. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.08. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 27.08. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 28.08. TestDrive Zeštíhlení a optimalizace procesů
- 29.08. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
Aktuality
- Nová verze VariCAD a VariCAD Viewer 2025-3.0
- 12. ročník výstavy železničního modelářství Modelvíkend
- K dispozici je Altair HyperWorks 2025.1
- Konference Očekávaný vývoj automobilového průmyslu v ČR a ve světě
- Toyota spolupracuje se Stratasysem na inovacích ve výrobě
- Apple spouští americký výrobní program
- Aktualizace JETCAM v4 na bezplatný CAD prohlížeč
- Otevřená platforma umožňuje sdílení 3D modelů pro tisk
Efektivní správa a řízení stavebních reklamací |
Autor článku: Redakce | |
Čtvrtek, 18 Leden 2024 20:56 | |
A hledá cesty, jak je řešit co možná nejefektivněji. Investoři, projektoví manažeři, inženýři, konzultanti i dodavatelé se často musejí potýkat s konflikty, které jsou obvykle výsledkem nesprávné interpretace nebo rozdílných očekávání. Nedávné studie ukázaly, že nedorozumění a spory mezi odborníky ve stavebnictví nejsou vůbec neobvyklé a mají za následek mnoho požadavků na přepracování. Tím se nejen prodlužuje doba výstavby o 10–30 %, ale tyto vícepráce také tvoří v průměru 11 % celkového rozpočtu projektu. Kromě okamžitých finančních ztrát končí navíc mnoho sporů u soudu, což způsobuje velké nepříjemnosti všem zúčastněným. Nejčastější příčiny reklamací a předělávek• neúplná dokumentace Jak vidíme, i něco tak základního jako komunikace může mít naprosto zásadní vliv na průběh výstavby. Navíc každá chyba, pokud není řádně řešena, může spustit dominový efekt dalších nabalujících se problémů. Digitalizace: Moderní odpověď na současné výzvyDigitalizace procesů ve stavebnictví a realitním průmyslu se stala osvědčenou metodou, jak výrazně zlepšit celý životní cyklus projektu. A tak není náhodou, že digitální řešení jsou stále častěji využívána i na regulační úrovni ve výběrových řízeních. Výhody se projevují nejen v efektivnějším vyřizování reklamací, ale především v předcházení problémům. Ukazuje se, že jeden z nejkritičtějších problémů ve stavebnictví tvoří množství dokumentace požadované v jednotlivých fázích projektu, jako jsou povolení, plány, dohody, smlouvy a reporty. Účastníci projektu tedy musejí mít neustále k dispozici platné informace o všech změnách, a to ideálně v jednom digitálním prostoru, kde jsou schopni je také spravovat. Pouze tak jsou data aktuální a díky tomu se může projekt efektivně posouvat vpřed. To samozřejmě zahrnuje i možnost sledovat chyby, vyskytující se během celého životního cyklu budovy. Co dokáže aplikace pro efektivní řízení stavebních projektůJedním z hlavních úkolů moderních platforem pro řízení stavby, mezi které se řadí také PlanRadar, je zajistit snadnou identifikaci změn a jejich sledování. Ty lze označit například na 2D plánech nebo v BIM modelech. Pro přehled o termínech se výborně hodí možnost tvorby Ganttova diagramu přímo v aplikaci: díky tomu je totiž snazší zorientovat se v každé fázi projektu, určit možné překážky a jejich řešení. V tomto ohledu hraje klíčovou roli správná koordinace mezi všemi zúčastněnými stranami, protože efektivní komunikace zásadně ovlivňuje celou realizaci. Shromažďování dat na jedné digitální platformě, kde jsou všechny záznamy snadno dostupné a archivované pro referenci, udržuje vysokou úroveň transparentnosti, což je užitečné zejména v případě stížností a právních sporů. Ze spolupráce se svými zákazníky z širokého spektra profesionálů v oblastí stavebnictví v PlanRadaru vědí, že k nejkritičtějším situacím patří právě vyřizování reklamací. Proto opatřili PlanRadar co nejkomplexnější sadou funkcí, které uživatelům umožňují vidět, když je něco v nepořádku, a rychle zasáhnout. Nejlepší způsob, jak řešit stížnosti, je předcházet problémům dříve, než vůbec nastanou. Více o PlanRadaru se dozvíte na www.PlanRadar.com.
Mohlo by vás zajímat:
|