Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 04.04. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.04. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 10.04. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
- 10.04. Webinář: Tvorba 3D návrhu v multiCAD prostředí platformy 3DEXPERIENCE
- 15.05. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
Aktuální články
- Tři nové víceúčelové modely monitorů v řadě Philips E1
- Amerika hledá ideální dron pro hasiče
- Mapy jsou pro každého 2024 – 10. ročník konference
- Zdicí robot WLTR bodoval v zahraničí – 2. místo na ERF
- Lumion 2024 je již dostupný
- Připraveni na zvýšení produktivity se SCIA Engineer 24
- Mapy.cz nově využívají letecké snímky z ČÚZK
- Jarní slevy na VIVE XR Elite i VIVE Pro 2
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
Xerox zakládá softwarovou divizi CareAR |
Středa, 13 Říjen 2021 22:38 | |
Společnost Xerox oznámila vytvoření CareAR, A Xerox Company, která konsoliduje CareAR, Inc., DocuShare a XMPie pod jednu holdingovou společnost s názvem CareAR Holdings. Nová platforma CareAR Service Experience Management je oceněna na 700 milionů dolarů a získává investici ve výši 10 milionů dolarů od společnosti ServiceNow, přední společnosti v oblasti řízení digitálních služeb. Společnost CareAR povedou prezident a provozní ředitel společnosti Xerox Steve Bandrowczak, který rozšíří svou současnou roli také o funkci předsedy představenstva společnosti CareAR, a Sam Waicberg, původní zakladatel společnosti Care, Inc., který bude zastávat funkci prezidenta společnosti CareAR. Rozšířená platforma služeb CareAR, která nyní kombinuje systém pro správu obsahu DocuShare, multimediální platformu XMPie a technologii umělé inteligence PARC Alto AI od společnosti Xerox, podpoří pracovníky servisních služeb vizuálními nástroji a přístupem k datům, která jsou nezbytná pro konzistentní poskytování vysoce kvalitních služeb koncovým zákazníkům, a zároveň sníží provozní náklady a emise skleníkových plynů. Základem nové platformy CareAR je technologie rozšířené reality, kterou společnost Xerox získala akvizicí společnosti CareAR, Inc., oznámené na začátku tohoto roku. Platformu lze integrovat se systémem ServiceNow Field Service Management, což umožňuje servisním technikům využívat znalosti zkušenějších kolegů prostřednictvím živých instrukcí s asistencí rozšířené reality. Platforma řízení zkušeností se službami CareAR je navržena tak, aby ji mohlo využívat široké spektrum podniků bez ohledu na obor, a bez problému ji lze integrovat s platformou ServiceNow, lídrem v oblasti digitálních pracovních postupů. CareAR tak zajišťuje komplexní přístup k plánování, pracovním úkolům a hlášení incidentů a poskytuje vysoce kvalitní zákaznické výsledky a služby pro podniky napříč různými odvětvími. Technologie rozšířené reality mění ekosystém poskytování služeb a řeší klíčové výzvy v oblasti udržitelnosti a pracovní síly, včetně:
Poradci společnosti Xerox v souvislosti s transakcí byly společnosti Mizuho Securities USA a Willkie Farr & Gallagher LLP.
Mohlo by vás zajímat:
|