Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 05.07. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 14.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 13.09. Drsnost povrchu
- 29.09. Metrologie v praxi II
- 10.10. Metrolog organizace
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT: základy
Aktuální články
- Sandvik koupí výrobce PCD nástrojů Frezite
- Navigace Sygic bojuje proti rozptylování za jízdy
- Špičková zařízení od 3Dconnexion s dárkem do 31. 7.
- Digitalizace průmyslu ve výuce (1. díl)
- Samsung rozšiřuje profesionální řadu monitorů ViewFinity
- Nabídka aktivní účasti na Konferenci GIS Esri v ČR
- Schneider Electric podpořil studenty ČVUT a udržitelný projekt Solar Decathlon
- HxGN LIVE Global 2022
Xerox zakládá softwarovou divizi CareAR |
Středa, 13 Říjen 2021 22:38 | |
Společnost CareAR povedou prezident a provozní ředitel společnosti Xerox Steve Bandrowczak, který rozšíří svou současnou roli také o funkci předsedy představenstva společnosti CareAR, a Sam Waicberg, původní zakladatel společnosti Care, Inc., který bude zastávat funkci prezidenta společnosti CareAR. Rozšířená platforma služeb CareAR, která nyní kombinuje systém pro správu obsahu DocuShare, multimediální platformu XMPie a technologii umělé inteligence PARC Alto AI od společnosti Xerox, podpoří pracovníky servisních služeb vizuálními nástroji a přístupem k datům, která jsou nezbytná pro konzistentní poskytování vysoce kvalitních služeb koncovým zákazníkům, a zároveň sníží provozní náklady a emise skleníkových plynů. Základem nové platformy CareAR je technologie rozšířené reality, kterou společnost Xerox získala akvizicí společnosti CareAR, Inc., oznámené na začátku tohoto roku. Platformu lze integrovat se systémem ServiceNow Field Service Management, což umožňuje servisním technikům využívat znalosti zkušenějších kolegů prostřednictvím živých instrukcí s asistencí rozšířené reality. Platforma řízení zkušeností se službami CareAR je navržena tak, aby ji mohlo využívat široké spektrum podniků bez ohledu na obor, a bez problému ji lze integrovat s platformou ServiceNow, lídrem v oblasti digitálních pracovních postupů. CareAR tak zajišťuje komplexní přístup k plánování, pracovním úkolům a hlášení incidentů a poskytuje vysoce kvalitní zákaznické výsledky a služby pro podniky napříč různými odvětvími. Technologie rozšířené reality mění ekosystém poskytování služeb a řeší klíčové výzvy v oblasti udržitelnosti a pracovní síly, včetně:
Poradci společnosti Xerox v souvislosti s transakcí byly společnosti Mizuho Securities USA a Willkie Farr & Gallagher LLP.
Mohlo by vás zajímat:
|