Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 05.05. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.05. Webinář Optimalizace PCB z pohledu tepelného managementu v programu Ansys Icepak...
- 12.05. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 13.05. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 14.05. Tolerance Management Fórum
- 15.05. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 15.05. ATCx Simulate at the Speed of Design
- 15.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 22.05. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
Aktuální články
- Konference GIS Esri v ČR 5.–6. listopadu 2025
- Detailnější pohled na Moravu a Slezsko
- OPEN MIND uvádí hyperMILL 2025
- GEFOS zve na konferenci 3D Days 2025
- ZWSOFT vydal ZWCAD MFG 2026 Beta
- Cesta k bezpečné automatizaci: jak roboty mění stavební průmysl
- ALLPLAN 2025-1 zvyšuje efektivitu a spolupráci
- Epson představuje nové tiskárny SureColor řady P
CAD na www.SystemOnLine.cz
Xerox zakládá softwarovou divizi CareAR |
Středa, 13 Říjen 2021 22:38 | |
Společnost CareAR povedou prezident a provozní ředitel společnosti Xerox Steve Bandrowczak, který rozšíří svou současnou roli také o funkci předsedy představenstva společnosti CareAR, a Sam Waicberg, původní zakladatel společnosti Care, Inc., který bude zastávat funkci prezidenta společnosti CareAR. Rozšířená platforma služeb CareAR, která nyní kombinuje systém pro správu obsahu DocuShare, multimediální platformu XMPie a technologii umělé inteligence PARC Alto AI od společnosti Xerox, podpoří pracovníky servisních služeb vizuálními nástroji a přístupem k datům, která jsou nezbytná pro konzistentní poskytování vysoce kvalitních služeb koncovým zákazníkům, a zároveň sníží provozní náklady a emise skleníkových plynů. Základem nové platformy CareAR je technologie rozšířené reality, kterou společnost Xerox získala akvizicí společnosti CareAR, Inc., oznámené na začátku tohoto roku. Platformu lze integrovat se systémem ServiceNow Field Service Management, což umožňuje servisním technikům využívat znalosti zkušenějších kolegů prostřednictvím živých instrukcí s asistencí rozšířené reality. Platforma řízení zkušeností se službami CareAR je navržena tak, aby ji mohlo využívat široké spektrum podniků bez ohledu na obor, a bez problému ji lze integrovat s platformou ServiceNow, lídrem v oblasti digitálních pracovních postupů. CareAR tak zajišťuje komplexní přístup k plánování, pracovním úkolům a hlášení incidentů a poskytuje vysoce kvalitní zákaznické výsledky a služby pro podniky napříč různými odvětvími. Technologie rozšířené reality mění ekosystém poskytování služeb a řeší klíčové výzvy v oblasti udržitelnosti a pracovní síly, včetně:
Poradci společnosti Xerox v souvislosti s transakcí byly společnosti Mizuho Securities USA a Willkie Farr & Gallagher LLP.
Mohlo by vás zajímat:
|