Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
- 09.06. Autodesk 3DS MAX – kurz
- 09.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 12.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 12.06. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 16.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 16.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 23.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 25.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
Aktuální články
- Eurocom uvádí na trh pracovní stanici Nightsky RX515
- Virtuální realita při návrhu interiérů ve žďárské SPŠ
- UltiMaker S6: cenově dostupný, vysoce výkonný 3D tisk
- Corpis Maps s FLOWii – nový rozměr řízení byznysu
- Sympozium OPEN MIND Sales & Tech 2025
- Konference HERITAGE BIM 2025 a BIM DAY 2025
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 7. díl
- Staňte se přednášejícím na BIM OPEN 2025 v Ostravě
S COSMOSWorks na sluneční pohon |
Čtvrtek, 24 Listopad 2005 16:14 |
![]() Prototyp slunečního vozu Power of One dokončil v červenci testy rychlosti, brzd a stability, které potvrdily, že podvozek a řízení navržené v aplikaci COSMOSWorks jsou schopny absolvovat na silnicích v Kanadě po vydání příslušných povolení. Inženýři v centrále projektu Power of One v kanadském Torontu použili COSMOSWorks k testování odolnosti uvedených systémů v rozmanitých podmínkách (teplo, sucho, zima, led) při rychlostech až 80 km/h. Inženýři projektu Power of One navrhli rameno přední nápravy pro sluneční vůz v systému SolidWorks 3D. Potom použili testy MKP (metodou konečných prvků) aplikace COSMOSWorks na objemové modely, aby zjistili, jak se budou chovat jako fyzické objekty. Testy ukázaly, že navržené rameno by nevydrželo plánované zatížení. Konstruktéři týmu Power of One se pokusili rameno vyztužit, tím se však příliš zvýšila jeho hmotnost. Navrhli proto nové rameno, které prošlo testy aplikace COSMOSWorks. Tyto výsledky se potvrdily v prosinci 2004 a březnu 2005 při při náročných testech slunečního automobilu na zledovatělých vozovkách v mrazivém počasí. “Při testech automobilu v červenci jsme měli jen jednu poruchu, která však byla způsobena výrobní vadou, nikoliv chybou návrhu,” řekl ředitel týmu Power of One Program, Marcelo da Luz. „Všechny úpravy, které jsme provedli na základě výsledků analýzy v aplikaci COSMOSWorks, se ukázaly jako správné.” |